Prasiet, kuram uzņēmējam gribat, - visticamāk, viņi visi teiks, ka pie sava biznesa tā sākumposmā strādājuši vairāk nekā ēduši, gulējuši un atpūtušies. Ja algots darbs lielākoties var sākties deviņos no rīta un beigties piecos vai sešos pievakarē, sava uzņēmuma veidošana prasa daudz vairāk laika un enerģijas, lai gan arī motivācija ir cita - tu taču to dari pats savā labā. Darāmo darbu gūzma ir liela, savukārt laika resursi bieži vien - nepietiekami, it īpaši, ja sava uzņēmuma attīstīšana nav vienīgā nodarbe. Kā visu paspēt? Kā visu izdarīt? Dienas starta dalībniekus šoreiz iztaujājām par to, kā viņi tiek galā ar darbu un laika menedžmentu.
«Mēneša sākumā mums ir pirmā tikšanās, kurā mēs izplānojam - piemēram, šomēnes mēs saražosim simts lielo balonu, pasūtīsim plates, pasūtīsim jaunas diodes. Tad arī nospraužam datumus, līdz kuriem šīs lietas ir jāpaveic un kurš ko darīs. Savukārt katras nedēļas sākumā, pirmdienās, mums ir iknedēļas tikšanās, kurā atskatāmies, kas ir un kas nav paveikts pagājušajā nedēļā, kas jādara, lai paspētu iekavēto, un nospraužam mērķus nākamajai nedēļai - tiek ieplānots laiks, kur, kad un kas tiks darīts. Šī sistēma visai veiksmīgi strādā, un neviens pasūtījums vēl nav nokavēts,» savā pieredzē laika plānošanā dalās Kristiāns Līcis, uzņēmuma Greynut valdes loceklis. Viņš atzīst, ka aprakstītā stratēģija nav viņa izgudrojums, bet gan vairāku laika pārvaldības sistēmu apvienojums: «Šādas sistēmas ir biznesā vispārpieņemta prakse, vienkārši mēs esam dažas lietas adaptējuši savām vajadzībām.»