Līga Auziņa, attīsta apģērbu līniju Moshmosh.
Eva Narunovska:
Interesanta, oriģināla ir ideja par latviešu rakstiem mūsdienīgā apģērbā, tulkojot to nozīmi. Ticību šāda biznesa attīstībai pastiprina Līgas izglītība mākslas jomā, kas palīdzēs dizaina izveidē. Pozitīvi, ka jau no paša sākuma tiek mērķēts arī uz konkrētu ārzemju tirgu. Apsveicu ar pirmajiem panākumiem šeit Latvijā: produkta dalību Dziesmu svētku tirdziņā un vienošanos ar pirmajiem veikaliem. Nākotnē māksliniece Līga varētu kļūt par lielisku dizaineri, bet sievišķīgi šarmantā Līga - par izcilu sava produkta pārstāvi un pārdevēju. Iespējams, ka tas jau top, bet, manuprāt, apdrukātajos legingos varētu ieviest lielāku stilistisko daudzveidību - gan krāsās, gan rakstos, varbūt rakstus var apvienot ar kādu mūsdienīgu ornamentu. Potenciāls varētu būt arī lielākā daudzveidībā apģērba izvēlē (piemēram, kreklu apdruka).
Aigars Ruņģis:
Līgas biznesā satiekas trīs labas lietas: amatniecība, mode un latviskums. Spēcīga kombinācija mazam modes uzņēmumam no Latvijas, kas vēlas sevi pieteikt pasaulei. Tikai kāpēc modes zīmolam, kas pasaulei stāstīs Latvijas zīmju stāstu, ir Japānas, nevis Latvijas iedvesmots nosaukums? Pozitīvi, ka Līga pati brauc un prezentē tirdziņos savus meistardarbus, kas ļauj iepazīt pircējus un saprast, kas viņiem patīk visvairāk. Tas var rosināt jaunu kolekciju izveidi. Redzēt un mācīties. Izaicinājums būs ārvalstu tirgu apgūšana, jo Latvijas modes tirgus ir ļoti mazs. Tas prasīs ieguldīt gan laiku, gan naudu. Varbūt nepieciešams izveidot zīmola tirdzniecību internetā, lai legingus varētu iegādāties no jebkuras vietas pasaulē. Varbūt perspektīvākais tirgus būs tieši ārzemju latvieši, kas varētu kļūt par zīmola «vēstniekiem» savā valstī.
Egīls Fortiņš:
Viens no veiksmīgākajiem stāstiem. Nevis tāpēc, ka nebūtu problēmu, bet tāpēc, ka ir diezgan konsekventa idejas īstenošana. Veiksmes pamatā ir skaidra koncepcija, un Līga, tāpat kā Valters, nu var risināt operatīvās problēmas. Šajā posmā būtu jātiek skaidrībā par perspektīvām, jo no tā ir atkarīga tālākā attīstība. It sevišķi tas ir sakāms par ražošanas organizāciju un apjomiem. Palielinoties apjomiem, neizbēgami nāksies piesaistīt cilvēkus, lai Līga pati varētu nodoties galvenokārt radošajam darbam, kas faktiski nosaka uzņēmuma panākumus. Tāpēc Dziesmu svētu tirdziņš ir ne tikai iespēja nodrošināt realizācijas apjomu, bet arī iespēja izpētīt savu patērētāju un pēc tam, ja tas ir nepieciešams, veikt korekcijas.