Vien 12% no dāmām ir pārliecinātas, ka sievišķību un auguma aprises visveiksmīgāk izceļ apavi uz augstiem papēžiem.
Kā liecina t/c Domina Shopping aptaujas rezultāti, būtisks kritērijs apavu izvēlē ir to cena – 15% respondentu iegādājoties apavus, pievērš uzmanību, lai tie nebūtu pārāk dārgi. Savukārt visretāk dāmas apavus izvēlas pēc zīmola un ražotāja – atpazīstams zīmols būtisks vien 2% respondentu.
Visbiežāk sieviešu kolekcijā ir no 4 līdz 6 kurpju pāriem, savukārt katra piektā dāma lepojas ar 7 līdz 10 dažādu apavu pāriem. Turpretim teju katrai desmitai no aptaujātajām sievietēm kolekcijā ir vairāk nekā 20 apavu pāri.
Vaicātas par piemērotāko vietu apavu iegādē, lielākā daļa jeb vairāk nekā 75% daiļā dzimuma pārstāves norāda, ka plašā piedāvājuma dēļ visbiežāk tos iegādājas tirdzniecības centros. Vien 5% aptaujāto pēc jauniem apaviem dodas uz ārzēmēm vai tos iegādājas internetā.
Aptauja tika veikta t/c Domina Shopping mājas lapā aprīļa vidū, un tajā piedalījās 536 respondenti.