Bagātīgs bija arī kaimiņvalstu reģionu tūrisma piedāvājums ģimenēm, ekotūrisma un lauku labumu mīļotājiem. Mūsu kaimiņvalstu mārketinga aktivitātes gan izstādē, gan ārpus tās liecina, ka ceļotāji no Latvijas ir kļuvuši par nozīmīgu mērķa auditoriju.Mūsu kaimiņu atraktīvais tūrisma piedāvājums un pārdomātais mārketings, liecina, ka vietējiem tūrisma piedāvātājiem konkurence kļūst arvien sīvāka. Nav noslēpums, ka daudzi tūrisma pakalpojumi Lietuvā un Igaunijā jau iepriekšējos gados bija lētāki nekā Latvijā, tāpēc ekonomiskās lejupslīdes situācijā tā varētu būt viena no priekšrocībām piesaistot Latvijas ceļotājus. Vietējiem tūrisma pakalpojumu sniedzējiem būtu ļoti nopietni jāstrādā, lai tūrismam salīdzinoši grūtajos laikos nepazaudētu vietējo tirgu. Līdz šim bieži sastopamo īstermiņa domāšanu un vēlmi ātri nopelnīt, jānomaina pret atraktīva piedāvājuma veidošanu par atbilstošu cenu un ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Gan valsts, gan reģionu, gan uzņēmumu līmenī ir profesionāli jāstrādā, lai arī nākotnē mudinātu lietuviešu un igauņu tūristus ceļot un tērēt naudu Latvijā, tāpēc ceru, ka mēs Viļņas un Tallinas tūrisma izstādēs sevi popularizēsim tikpat profesionāli, kā to darīja mūsu kaimiņi Rīgā.
Vai igauņi un lietuvieši tūrisma jomā izkonkurēs latviešus?
Šogad izstādē Balttour 2009 ļoti aktīvi un profesionāli Latvijas ceļotājiem sevi prezentēja Igaunijas, un Lietuvas dažādi ceļojumu galamērķi, un tūrisma uzņēmumi. Igauņi un lietuvieši aktīvi piedāvāja kūrortus ar bagātīgu labjūtes (wellness) un spa piedāvājumu; galvaspilsētas, jo īpaši Viļņu, kas šajā gadā kļuvusi par Eiropas kultūras galvaspilsētu, piedāvāja plašu pasākumu programmu visa gada garumā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.