Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Ferrari vidusslānim

 Klasiskās piedziņas kupeja Genesis ar V6 motora 303 ZS, ZF ražotu sešu pakāpju transmisiju, Brembo bremzēm un Torsen pašbloķējošo diferenciāli temperamentā atšķiras no visa, ko iepriekš radījis korejiešu autoražotājs. Pēc brauciena izkāpjot, grūti noticēt, ka tas vispār ir Hyundai.

 IzcelsmeGenesis Coupe tehniskais ciltstēvs – klasiskās piedziņas sedans Hyundai Genesis – ir biznesa klases mašīna, kas izgatavota Ulsanā, Korejā. Debitējusi 2007. gada Ņujorkas autoizstādē, tā ražošanā atrodas kopš 2008. gada. Korejieši paziņojuši, ka Genesis ir pirmais no veselas modeļu plejādes, kam jāmaina domāšana un attieksme pret  Hyundai. Genesis Coupe Korejā debitēja 2008. gada 13.oktobrī, bet 2009. gada martā – sava galvenā tirgus, ASV, dīleru salonos. 

Hyundai kategoriski norobežojas no pieņēmuma, ka Genesis Coupe ir Hyundai Coupe pēcnācējs, iebilstot, ka tehniski un filozofiski  tie ir dažādi auto. Patiesi, tos atšķir ne tikai piedziņas konfigurācija. Precīzi būtu teikt, ka tos vieno izcelsme un 2+2 sēdvietu koncepcija. Divdurvju kupeja izveidota uz minētā biznesa klases sedana Hyundai Genesis  bāzes, saīsinot garenbāzi par 115 mm, uzstādot priekšējai piekarei McPherson statnes A sviru vietā un  izveidojot virsbūves izsvarojumu 55% pret 45% par labu priekšējai asij. 

Arī ar Genesis sedanu salīdzinājums ir vairāk fakta dēļ, jo, pirmkārt, Latvijai šo auto nepiedāvā. Otrkārt, kupejai ir identiskas tikai priekšgala un jumta līnijas, kā arī jau pieminētā platforma, taču iesēžoties interjerā pamanām, ka Genesis Coupe kļuvusi  sportiski askētiska. Gluži kā ar čaklas ravētājas roku, no interjera izņemta visa  snobiskā lepnība un kupejas iekštelpai neatbilstošie komforta krāmi. Ne miņas no  sedana Genesis  Premium klases greznības. Coupe piedāvā lietišķu, sportisku, pat askētisku stilu, kas saucas nekā lieka interjerā.

Skats no malasGenesis Coupe atgādina lēcienam gatavu, zemei pieplakušu kaķi. Plats, ķīlveidīgs siluets, slīpi, animācijas filmās zīmētā kaķa Toma acīm līdzīgi galvenie starmeši, neliela, noapļota radiatora dekoratīvās restes trapece, plats motora pārsegs ar pamatīgu U veida valcējumu tajā un tikpat pamanāms vējstikls iemontēts tipiskā  korejiešu kupejas jumtā. Īpaša dizaineru veiksme ir profils ar slīpu, virzienā uz aizmuguri kāpjošu plecu līniju, ielocīta valcējuma akcentu tajā, kā arī masīvs slieksnis, kas beidzas paplašinātā aizmugurējā riteņa arkā. Logu līnija nedaudz atgādina kaut ko no iepriekš itāliešu GT klases kupejās redzētā. Ansamblī ar pamatīgām spoguļu ausīm Genesis Coupe dizains izskatās tiešām gaumīgi. Auto aizmugure izceļas ar pamatīga izmēra bagāžnieka durvīm un tajās integrētu stiklu, kā arī gaumīgu  spoileru, nedaudz Mazda6 atgādinošām bloklampām un veiksmīgi bamperā ieslēptiem izpūtējiem. Tātad dizains bez kādas ārišķības un pārmērībām.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko