BMW 6. sērijas veiksmei varam pateikties gan par Audi A5 parādīšanos, gan Mercedes –Benz SLS debiju. |Segmenta ilgdzīvotājs Mercedes – Benz SL tirgū ir par diviem gadiem ilgāk nekā BMW sestā sērija, taču pārdoto auto skaita ziņā atpaliek.
Dienvidbavārijas mazpilsētā Dingolfingā izgatavotais sestās sērijas kabriolets pilnveidojot modeli E64 jeb iepriekšējās 6.sērijas kabrioletu. Par spīti tam, ka daži neloģiski kritiķi sākotnēji ignorēja Adriana Van Hoidonka, Nadera Fahizadē un Kristiāna Bauera veikuma, šo auto nosaucot par padziļināto Krisa Bengla darba feisliftu, F13 ir pilnīgi jauna mašīna, kuru raksturo ne vien citi agregāti, bet arī virsbūves izmēri un svars.
Skaitļi un fakti
BMW 6.sērijas kupeja E63 un kabriolets E64 pazīstami kopš 2003. gada kā vieni no masveidīgākajiem premium segmenta kabrioletiem. Pavisam izgatavoti 118 tūkstoši iepriekšējās paaudzes 6. sērijas BMW, no kuriem 55 000 kabrioleti. Lauvas tiesa visu pārdoto auto pienākas ASV, kaut gan pēdējos gados Jaunai pasaulei strauji pietuvojies Ķīnas auto tirgus. Tas arī kalpoja par iemeslu F13 modeļa BMW 650i Cabriolet debijai gada sākumā Detroitā notiekošajā NAIAS(kupeja debitēja martā- Ženēvas izstādē). Pilnīgi loģiska arī milzīgā bagāto amerikāņu interese par šo mašīnu. Ja priekštecis E63/E64, tika izgatavots uz 5.sērijas bāzes, tad jaunā 6. sērijas kupeja veidota uz BMW 7.sērijas sedana F01/F02 bāzes, tā pastiepjot virsbūvi visās dimensijās. Garums pieaudzis pat par74mm. Starp citu, bavārieši ir ļoti lepni, ka tagad BMW 6.sērijas kupeja ir par veseliem 13mm garāka nekā Maserati GranCabrio. Gan auto cena, gan izskats un prestižs atklāj BMW ambīcijas-cīnīties ne tikai ar tradicionālajiem pretiniekiem Audi un Mercedes –Benz, bet mērķēt augstāk, konkurējot ar Bentley, Aston Martin un jau nosaukto Maserati.
Skats no malas