Melnajā salonā iekārtojusies reta viešņa - navigācijas iekārta, kuras vienīgais labums ir atpakaļskata kamera. Ierīce ir neērta lietošanā, skārienjutīgajam displejam ir vāja grafika, disku mainītājs darbojas pēc aplama principa, un par 1560 latiem nav nevienas pašas AUX ieejas. Nav vērts. Turpretim 650 latu par Activematic piecpakāpju automātu ir tālredzīga investīcija, jo minivenos A/T ir pieprasīta ekstra un ar to ir daudz ērtāk braukt pilsētā. Uz šosejas reizēm gribas sajust sešpakāpju rokas kārbas sviras sausos klikšķus. Activematic aktīvi griež motoru, taču slinki pārslēdzas. Tas nesaskan ar minivena sportisko raksturu, tāpēc automātu nākas skubināt ar manuālo režīmu, kam "+"/"-" izkārtoti pēc BMW parauga: svira uz priekšu slēdz ātrumus "uz leju". Vidējais patēriņš - 11 l/100 km, brauc, kā gribi. Mazda5 salons ir ārkārtīgi funkcionāls, taču jau pavecs. Pat ar elegantu Activematic sviru viduskonsolē un 780 latu vērtu sintētiskās ādas apdari interjers izskatās sājš kā Dziesmu svētku atklāšanas koncerts. No automašīnas, kuras pilna cena sasniedz turpat 22 000 latu, gribētos gūt lielāku gandarījumu, taču par sajūga pedāli Mazda5 var aizmirst jau par 15 510 latiem. Mana izvēle būtu Mazda5 Active ar rokas kārbu par Ls 16 300.
Ņemiet Active ar «automātu», bet aizmirstiet par navigāciju
Mazda5 labākā komplektācija Active jau tāpat izceļas uz pārējo fona. Ksenoni, spoileri, diodes pakaļējos lukturos un, par pārsteigumu pasažieriem, elektriskas slīddurvis, kas veras gan ar pogām panelī, gan no tālvadības pults plati smaidošā šofera rokā. Ar papildu dekoriem, piemēram, hromētiem spoguļiem, Mazda5 kā dziesmā kļūst "skaista un spoža kā limuzīns".
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.