Īstenojot apņemšanos samazināt ražoto automobiļu kaitīgo izmešu apjomu, Nissan ar 1,6 l motoru aizvieto līdz šim pazīstamo 2,0 l dCi spēka agregātu. Neskatoties uz jūtami mazāku tilpumu, 1,6 l motors attīsta tādu pašu 320 Nm griezes momentu kā divlitrinieks, kas kombinācijā ar 130 ZS jaudu (2,0 l dCi bija 150 ZS) nodrošina gandrīz par sekundi labāku ieskrējiena dinamiku un līdzvērtīgu maksimālo ātrumu nekā vecais 2,0 l dCi. Tanī pašā laikā 1,6 l dCi ir ievērojami taupīgāks degvielas patēriņa ziņā un oglekļa dioksīda izmeši ir sarukuši no 191 līdz 129 g/km. Jāpiebilst, ka vienlaikus Qashqai tagad ir pieejams arī ar automātisko Start/Stop sistēmu, kas atsevišķām modifikācijām ļauj degvielas patēriņu un izmešus samazināt vēl vairāk.
Līdztekus ar jaunā dīzeļa ieviešanu uz Qashqai tagad būs pieejama apkārtskata ārējo kameru sistēma Around View Monitor, kas ļauj droši manevrēt ierobežotas kustības apstākļos. Vienlaikus tiek bagātināts arī Qashqai bāzes aprīkojums. Minētie papildinājumi būs pieejami gan Qashqai, gan arī pagarinātajai septiņvietīgajai versijai Qashqai+2.
Prezentējot Qashqai jauno dīzeli, Spānijā žurnālistiem statiski tika nodemonstrēts arī pagaidām tikai divos eksemplāros izgatavotais eksperimentālais krosovers Juke-R. Neskatoties uz vizuāli saglabāto Juke četrdurvju virsbūvi, šim superauto ar parastu Juke faktiski nav nekā kopīga. Pēc Nissan izstrādnēm R mašīnu ir uzbūvējuši britu speciālisti no sacīkšu ateljē RML. Divvietīgajam Juke-R ir cauruļu drošības karkass, bet 3,8 l Twin-Turbo motors (485 ZS), kā arī 4WD transmisija un piekares ir no leģendārā Nissan GT-R.
Prezentācijā Nissan ļaudis atzina, ka Juke-R pagaidām ir tikai muskuļu demonstrēšana un kompānijai vēl neesot konkrētu plānu ne par sērijveida ražošanu, ne dalību kādās autosporta sacensībās. Viss būšot atkarīgs no publikas reakcijas. 5