Latvijas konkursos pēdējos gados Škoda arvien ir tikusi labi novērtēta, bet par uzvarētāju tomēr kļuva citi automobiļi, vidējās klases Škoda Octavia un mazauto Fabia liekot samierināties ar gandarījumu par ierindošanos labāko trijniekā. Lai arī Gada auto vēlēšanām Latvijā salīdzinājumā ar COTY un daudziem citiem nacionālajiem konkursiem ir vairākas atšķirības, var pat teikt dīvainības, Superb izvirzīšana ir pelnīta atzinība Škoda progresam. Ne velti šis auto no 37 pretendentiem ir iekļuvis septiņu finālistu starpā prestižajā COTY konkursā, kura rezultāti tiks paziņoti 17.novembrī.
Šāgada Latvijas konkursam autofirmu pārstāvji bija izvirzījuši 25 dažādus automobiļu modeļus. Žūrijas locekļiem no pretendentiem bija jāizvēlas seši labākie auto un starp tiem jāsadala punkti pēc shēmas 10, 6, 4, 3, 2, 1. Aizklātā balsojumā visvairāk punktu (139) tika piešķirti tieši Superb. Jāpiebilst, ka čehu auto bija izpelnījies arī visvairāk augstāko individuālo vērtējumu. Desmit punktus Škodai bija piešķīruši deviņi no 48 žūrijas locekļiem. Otrajā un trešajā vietā palikušie Ford Kuga (102) un VW Passat CC (93) bija saņēmuši attiecīgi tikai piecus un četrus augstākos individuālos vērtējumus.
Latvijas Gada auto vēlēšanas nevar sacensties ar COTY vai Eiropas lielo valstu konkursiem ne ražotāju, ne modeļu pārstāvniecības ziņā. Objektīvais iemesls ir tas, ka jaunie auto pie mums tirdzniecībā parasti nonāk vēlāk nekā Rietumeiropā un tādēļ dīleriem nereti nav iespējas jaunumu konkursam pieteikt, jo mašīnu Latvijā vēl nav. Diemžēl, kā arvien, arī šogad Latvijas Gada auto vēlēšanām nebija pieteikta virkne jauno auto, kas jau tiek pie mums tirgoti. Tā izpalika Opel, Chevrolet, Chrysler, Toyota, Jeep, Renault, Dacia, Dodge, Lexus un vēl vairāku marku jaunākie spēkrati. Te nu būtu darbs Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijai, lai rastu mehānismu, kā ieinteresēt un piesaistīt auto tirgotājus piedalīties konkursā un tādējādi celt tā nozīmi un prestižu.
Latvijas Gada auto vēlēšanās bez galvenās tradicionāli ir arī blakus nominācijas. Par Taupīgāko izvēli žūrija šogad atzina mazauto Suzuki Splash, par Skaistāko auto nosauca četrdurvju kupeju VW Passat CC, par Komfortablāko ar minimālu pārsvaru pār Superb kļuva sportiskais luksusauto Jaguar XF, savukārt Sportiskākā auto godā žūrija iecēla atjaunoto 3.sērijas BMW. Starp SUV kategorijas automobiļiem tika izvēlēts Smilšu kalna princis, un šo titulu ieguva Subaru Forester.
Car Of The Year tradicionāli izvēl tikai un vienīgi Eiropas ietekmīgāko autopreses izdevumu pārstāvji. Arī nacionālajos konkursos Gada auto izvērtētāji parasti ir autožurnālisti, bet Latvijā ieviesies iejaukt žurnālistu un dažādu profesiju sabiedrības pārstāvju žūrijas kokteili - tādu kā nelielu sabiedrības modeli. Ideja pati par sevi nav slikta, taču šādā žūrijā nav vienotas izpratnes par vērtēšanas principiem tādā nozīmē, kā tas noteikts COTY konkursa nolikumos.