Tirgus un mērķauditorija Šobrīd Opel panākumi saistās jau ar trešās paaudzes Zafira. 1999. gadā Opel izveidoja septiņvietīgo vienapjoma Zafira A. Iepriekš bija 1996. gadā no GM Amerikas nodaļas adaptētais Opel Sintra. Principi trešajā paaudzē saglabāti tādi paši kā pirms 13 gadiem – maksimāla interjera pielāgojamība bez sēdvietu izņemšanas. Tas padara šo auto par ideālu izvēli ģimenēm ar bērniem pusaudžiem vai to profesiju pārstāvjiem, kam nepieciešams pārvadāt lielus nestandarta priekšmetus. Klienti joprojām varēs iegādāties funkcionālo septiņvietīgo Zafira B par pieņemamu cenu, jo paralēli jaunajam modelim Zafira Tourer, kas lielā daļā pasaules tiek saukts par Zafira C, arī esošais auto paliks pārdošanā, turklāt ar būtiskiem standarta komplektācijas papildinājumiem. Abi Zafira miniveni tiks ražoti Opel fabrikā Bohumā. Tikmēr Zafira Tourer ieguvusi Ampera raksturīgos bumeranga tipa galvenos starmešus un radiatora resti priekšgalā, jau Insignia redzētu spārna formas valcējumu profilā, kā arī izteiktus sliekšņus un vēl vairākas pazīmes, kas tagad raksturo jauno Opel korporatīvo stilu. Salīdzinot ar parasto Zafira B, jaunais minivens ir 19 cm (tagad 4660 mm) garāks, par 83 mm platāks un par 50 mm augstāks, bet bagāžnieka tilpums tam palielinājies par būtiskiem 40 līdz 65 litriem. Toties Zafira B, par spīti tam, ka tiek ražots kopš 2005. gada, joprojām būs tirdzniecība līdz brīdim, kamēr pieprasījums pēc tā samazināsies. Kā nekā cenu starpība starp identiski aprīkotiem Zafira un Zafira Tourer vidēji ir Ls 2100.
Ceļojumam un atpūtaiZafira Tourer galvenais trumpis ir daudzās interjera konfigurācijas variācijas, kuru dēļ nav nepieciešams izņemt sēdekļus. Gluži kā iepriekšējiem Zafira, trešās rindas sēdvietas var nolaist vienā līmenī ar bagāžas nodalījumu. Opel inženieri pilnībā pārveidojuši otro rindu, kas vairs nav dīvāns, bet gan trīs individuālas sēdvietas, kuras visā garumā neatkarīgi vienai no otras ir iespējams slidināt 210 mm (100 mm uz priekšu, 110 atpakaļ) amplitūdā, turklāt tās var pilnībā nolaist, tā radot vienāda līmeņa virsmu kravas pārvadāšanai. Papildus tam šo trīs sēdvietu atzveltnes iespējams nolaist trīs dažādās pozīcijās – 0, 16 un 24 grādu leņķī. Zafira Tourer būtiskākais uzlabojums ir sēdvietu sistēma Lounge, kas otrās rindas pasažieriem nodrošina papildu komfortu. Nospiežot attiecīgu pogu, otrās rindas trīs sēdvietas transformējas divās komfortablās sēdvietās ar plašu vietu kājām un plecu zonai. Viegli pārvaldāms nolaišanas/rotācijas mehānisms ļauj pārveidot vidējās sēdvietas atzveltni par komfortabliem roku balstiem pasažieriem, kas atrodas malējās sēdvietās.