"2011. gada pirmo pusgadu Latvijā esam noslēguši ar apgrozījuma pieaugumu, kas skaidrojams gan ar tūrisma industrijas atveseļošanos visā pasaulē, gan ar pieaugošo pieprasījumu pēc kvalitatīviem auto nomas pakalpojumiem. Īpaši straujš tūristu pieplūdums vērojams dažādu kultūras un sporta pasākumu laikā. Sixt auto nomas uzdevums ir nodrošināt tādu automašīnu un pakalpojumu kvalitātes servisu, kādu klienti ir raduši saņemt nomājot auto visā pasaulē un ārzemju klienti visbiežāk izvēlas nomāt auto kompānijās, kas ir starptautiski atpazīstamas," sacīja Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs.
Sixt grupas, kas ir vadošais mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Eiropā un piedāvā savus pakalpojumus vairāk nekā 100 pasaules valstīs, peļņa pirms nodokļu nomaksas sasniegusi 50,2 miljonus latu, salīdzinājumā ar 25,5 miljoniem latu pērn šajā pašā periodā.
Sixt grupas ieņēmumi auto nomas biznesā 2011. gada pirmajā pusgadā ir pieauguši par 11,9%, sasniedzot 294,7 miljonus latu. Pieaugums ieņēmumos auto nomas pakalpojumiem ir skaidrojams ar biznesa ceļošanas atjaunošanos un stabilajām auto nomas cenām.