Šogad Ženēvā, prezentējot Golf TDI Hybrid, Volkswagen jau parādīja, cik liels ir enerģijas taupīšanas potenciāls, ko sniedz progresīvo tehnoloģiju dīzeļdzinēja, elektriskā dzinēja un 7-pārnesumu DSG pārnesumkārbas apvienojums. Pirmajiem Volkswagen koncerna automobiļiem ar litija jonu tehnoloģiju vajadzētu būt gataviem jau 2010.gadā.
Volkswagen un Sanyo par hibrīdiem
Jau pašlaik ir iespējams brauciens ar elektriski darbinātu auto bez izmešiem, taču vēl pastāv zināmi ātruma un nobraukuma ierobežojumi. Tādēļ svarīgi izveidot akumulatoru ar tādu kapacitāti, izmēru, svaru un izmaksām, kas ļautu to automobiļos lietot daudz efektīvāk. Volkswagen Group sadarbībā ar Sanyo - vienu no pasaules vadošajiem attīstītājiem atkārtoti uzlādējamo akumulatoru jomā - gatavojas nākotnē pastiprinātu uzmanību pievērst elektriski darbināmajiem automobiļiem un strādā pie jauna, īpaši efektīva augstas jaudas akumulatora izveidošanas, kurā izmantots litija jonu apvienojums.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.