Tikai 4% iedzīvotāju lasa ceļojumu aprakstus grāmatās, 3% padomus lūdz sociālajos tīklos, 2% lasa ceļojumu aprakstus laikrakstos. Katrs desmitais atzina, ka nav domājis par šo jautājumu.Savukārt, vērtējot faktorus, kas visbiežāk ietekmē ceļojumu gala mērķa izvēli, katrs otrais jeb 50% iedzīvotāju atzina, ka to ietekmē ceļojuma budžets.
Kā otrais biežāk minētais faktors, kas ietekmē ceļojumu galamērķi, tika minēts draugu stāstītais, to atzina gandrīz katrs trešais jeb 28% respondentu.
Katrs desmitais jeb 11%respondentu norādīja, ka zemo cenu transportlīdzekļu pieejamība ir būtisks faktors, pieņemot lēmumu par ceļojuma galamērķi, 3% atzina, ka viņus ietekmē filmās redzētais, savukārt 8% norādīja citus faktorus.