Jaunais ceļa pārvads ir veidots kā vanšu sistēmas tilts, kura kopējais garums ir 87 metri. Pārvads ir veidots ar divām atsevišķām brauktuvēm katrā kustības virzienā, to platums 12,75 metri ar viena metra platu metāla konstrukcijas ietvi. Ceļa pārvadā iebūvētie vanti Latvijā tiek izmantoti jau ceturto reizi, taču pirmo reizi ar iepriekš saspriegšanas tehnoloģiju.
Būvprojekta
autors ir SIA "Inženierbūve", bet būvdarbus veica SIA "Tilts".
Rekonstrukcijas darbi izmaksāja 4,48 miljonus latu.
Vecais dzelzsbetona
rāmja pārvads ar kastveida laiduma konstrukciju bija būvēts pirms
32 gadiem. Remonta laikā vissarežģītākais darbs bija vecā pārvada demontāža, norāda darbu veicēji.
Virs esošā ceļa vajadzēja noņemt gandrīz simts metrus garu laidumu
ar kopsvaru ap 2000 tonnas, pēc iespējas mazāk ietekmējot satiksmi.
Tika apspriests variants veikt kontrolētu spridzināšanu, bet galu
galā demontāžu nolēma veikt ar spectehniku.
"Mūsuprāt tas bija veiksmīgi sasniegts, izmantojot speciālo turu un veidņu sistēmu virs brauktuvēm, kas atļāva atstāt divas joslas kustībai, slēdzot tikai vienu joslu," uzskata SIA "Tilts" vadība.