Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Bemhens neredz iemeslu atkāpties no "Rīgas satiksmes" vadītāja amata

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
kaka
k
laikam akls...
Vācies, Bemhen!
V
Kāpēc iepriekš nevar nopirkt arī bagāžas biļetes? Tagad ar lielām somām visi drūzmējas pie vadītāja kabīnes, bet tur jau tā vietas maz. Vakar kāds pasažieris ar lielu suni nobiedēja manu bērnu. Bija jau uzpurnis, bet tik un tā nepatīkami. Diemžēl arī šādiem pasažieriem nav izvēles - pēc biļetes jāiet pie vadītāja. Šodien kādai klibai vecai kundzei, kas pārvietojas ar štociņu un acīmredzot var braukt bez maksas, tomēr bija jāklunkurē pie tā aparāta atzīmēties.
Berta
B
Man arī nav saprotams, kāpēc mēneša e-talonu pēc 1. skenēšanas, no kuras sākas mēneša atskaite, ir jāskenē vēl un vēl. Tāpēc jau es pērku tās mēneša biļetes, lai viņas nebūtu 10 x dienā jāvelk laukā, bet tikai tad, kad jāuzrāda kontrolei. Tā, salīdzinot ar agrāk lietotajām mēneša braukšanas kartiņām, ir milzīga neērtība. Otrkārt, - kad vienreiz vadītāji iemācīsies PAREIZI uzsākt braukšanu, atejot no pieturas un PAREIZI apstāties??? Vai kursos nemāca, ka tas jādara lēnām? Cilvēki triecas ar pierēm stangās, krīt zemē, no rokām izkrīt mantas,... jo vadītājiem liekas, ka viņi ved nevis pasažierus, bet akmeņus.
taa
t
atnāks Rīcības partija, ieraudzīsi iemeslu
ivars
i
nu man liekas, ka normālā privātuzņēmumā valdi, kura kļūdījusies par 8 miljoniem un ar šitādu haosu ieviestu e-talonu, pieļautu tūristu laupīšanu 22.autobusā no lidostas, patriektu ar SŪ..... kociņu 'pierādīt savu "kompetenci" un unikālās spējas brīvajā tirgū. šaubos gan, ka brīvais tirgus raud pēc šādiem speciem.... Latvijā acīmredzami šiem pienākas vēl prēmijas par labu darbu. ar autobusu uz darbu pats Bemhens noteikti nebrauc, kaimiņos dzīvoju.
tādu prom nedabūs
t
Šodien redzēju kā autobusāsalīkusi tantiņa, kas knapi turējās kājās, ar štociņu mocījās, lai noskanētu savu biļeti.To vajadzētu redzēt Rīgas satiksmes spicei. KĀPĒC mēnešbiļetes vispār jāskanē, kāpēc vecam cilvēkam, kam tā pieder, tā jāmocās?
tādu prom nedabūs
t
Bemhenam pagājušajā gadā alga 79780,79 LVL , vismaz 6500/ mēnesī, tāpēc jau ar koku prom tādu nedabūs.
jautājums
j
Pašvaldība, protams, var uzraudzīt gan ar administratīvajiem līdzekļiem, piešķirot pasažieru pārvadāšanas licenzes, gan piešķirot finanšu dotācijas pēc noteiktiem kritērijiem. Bet sliktāk saimniekot kā pašreiz Rīgas satiksmē, vienkārši nav iespējams. Tas pat nav vairs smieklīgi... Un kārtīgu Rīgas saimnieku vajadzētu jebkurā gadījumā . Tikai kur, lai tādu ņem ?
Q
Q
Arī tad, ja izveidotu it-kā konkurenci, tik mazā valstī kā Latvija bez kārtīgas tās uzraudzības un Rīgas saimnieka, kurš Reāli domātu par iedzīvotājiem (ne tā kā Birks, kurš pēdējā laikā tikai veido darbības vīziju), neiztikt.
jautājums
j
Bija te tāds uzņēmēju aicinājums, ka valstij ( pāšvaldībām) ir jāatsakās no uzņēmējdarbības. Un man šķiet , ka šis varētu būt tāds gadījums. Nedrīkstētu nodot privātajiem monopolus, jo tas nozīmētu atdot iedzīvotājus par ķīlniekiem. Jo monopola gadījumā nav konkurences, kas regulē cenas. Kā Rīgas siltums, Rīgas ūdens.. Arī Rīgas satiksmi nedrīkstētu pārdot kā monopolu-vienu uzņēmumu. Bet, ja Rīgas satiksmi sadalītu vismaz 5 privātajiem uzņēmumiem... Trolejbusus atsevišķā uzņēmumā, tramvajus atsevišķi un vismaz 3 uzņēmumus ar autobusu pārvadājumiem. Pārvadītāju savstarpējā konkurence regulētu cenu tirgū. Un valsts iegūtu līdzekļus no pārdošanas. Un, ja tiktu veikts saprātīgs izvērtējums, kurus uzņēmumus valsts un pašvaldības var pārdot privātajam kapitālam, valsts atteiktos no nevajadzīgu funkciju veikšanas un atrastu finanšu līdzekļus, lai dibinātu uzņēmumus eksporta produkcijas ražošanai . Kā farmācijai.. Un tas jau būtu pamats, lai valstī attīstītos stabila ekonomika, kur valsts kā uzņēmējs darbotos tikai tajās nozarēs, kur privātajam kapitālam pietrūkst finanšu un administratīvā resursa un kas vērsta uz produkcijas ražošanu eksportam.
kuilis
k
E-talons apšaubāmi ieviests. Piemēram, kāpēc terminālis nav pie durvīm iekšā kāpjot? Kāpju iekšā un kā londonā uzreiz ieskanēju. tagad kaut kur uz autobusa vidu jāspraucās...
Marupietis
M
Cik zinu tad šitais māk ar autobusu braukt un motoru izjauks un saremontēs. Vai IT lietās ir liels speciālists - nezinu. Vajag atrast atbildīgos IT darboņus un linčot.
kuse-troll
k
Seit jau mes tagad baudam veca Zalisa skolu- ka savulaik iedibinaja praksi tadu- tamvaju vaditaji, konduktori , kontrolieri- tie visi bija pasazieru nideji un tagad ari. Un vel tagad no tramvaja vaditajas- furijas jadzird rupjibas un uzblavieni, ka pasazieris vinai nav iedevis latu, bet 10x0.05. Es uzskatu- ja negrib stradat pakalpojumu sfera- ara tadus vaditajus. vini vel nav sapratusi , ka tas lamatais pasazieris vinam dod darbu un maizi
Kx
K
es, savukārt, neredzu, kā viņš var pamatot savu piemērotību amatam
Labvelis
L
Tuvredzigo jadzen prom ar slotu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas