Intervijā žurnālam Playboy Karlsons stāsta, ka šo kompāniju pārstāvējis Latvijā viņš nav, bet konsultējis gan.
"Es teiktu, ka mēs firmai daļēji palīdzam izmeklēt un izsijāt šo lietu, jo viņiem jau bija jāsamaksā liels sods Amerikā. Mēs palīdzam viņiem uzturēt uzraudzības kārtību, lai nekas tāds nenotiktu vēlreiz. Bet kukuļdošana ir liela problēma, it sevišķi Āzijā, kur kukuļošana ir pilnīgi iekšā kultūrā," par globālo skandālu saka latviešu advokāts.
Kā savu panākumu atslēgu, lai kļūtu par ietekmīgu advokātu, viņš vispirms min savas valodu zināšanas, plašo interešu loku un studijas Vācijā.
"Tas man ļāva uzsākt darbu ar vācu klientiem, kurus Amerikā var aizstāvēt maz advokātu. Tagad tās pašas autofirmas pārstāvam arī Ķīnā, Singapūrā, Malaizijā... Mūsu nišā mūs neviens tā īsti neapdraud. Sāku ar Volkswagen, un man palīdzēja tas, ka viena no māsīcām, pusvāciete, bija apprecējusi bagātāko beļģi, kuram piederēja VW fabrikas Beļģijā. Caur to kontaktu Volkswagen man nāca kā klients. Bijām astoņi tajā firmā un orientējām darbību uz Eiropu. Man tad bija kādi 29 gadi. Volkswagen man uzticēja dažas smagas lietas, tās man iznāca labi, un ar to gājām tālāk. Tad nāca BMW, Audi, tagad Mercedes, ko aizstāvam visā pasaulē," intervijā Playboy saka Karlsons.