Sociālo reklāmu idejas un to realizēšana CSDD izmaksāja ap 52 000 latu, apstiprināja CSDD Sabiedrisko attiecību daļas priekšnieks Jānis Aizpors. Savukārt video un audio klipu pārraidīšana medijos – televīzijā un radio, izmaksās ap 142 000 latu, tātad kopumā tas izmaksās ap 200 000 latu.
Šogad konkursā pirmsjāņu kampaņai tika saņemti pieci piedāvājumi, uzvarēja SIA Taivas, bet par kampaņas demonstrēšanu saņemts tikai viens piedāvājums – SIA Creative Media Services, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā publicētā informācija.
Pērn ceļu satiksmes drošības kampaņas Skarbās Jāņu dziesmas projekts kopumā izmaksāja ap 121 000 latu. Reklāmas ideju autori bija SIA Zoom, kas vienīgie pieteicās konkursam, savukārt reklāmu izvietošana medijos notika CSDD tiešas sarunās ar radio un televīzijas kanāliem, kuriem ir pienākums sadarboties ar valsts drošības dienestiem.
Kampaņas galvenā ideja ir brīdināt sabiedrību par letālu iznākumu, ja autovadītāji pie stūres svētkos sēdīsies alkohola vai narkotisko vielu reibumā, atgādina J.Aizpors.
Kā zināms, CSDD plašas reklāmas kampaņas pirms Jāņiem sāka pēc “asiņainajiem jāņiem” 2000.gadā, kad uz ceļiem svētku dienās bojā gāja 26 cilvēki, bet cieta vēl 124. Turpmākos gadus tik traģiski notikumi uz ceļiem nav atkārtojušies.
Pavasarī sāktā ceļu satiksmes drošības kampaņa Skaties divreiz, kas domāta motociklistu un citu mazaizsargāto satiksmes dalībnieku drošībai izmaksāja ap 130 000 latu.
Kā norāda J.Aizpors, tad ceļu satiksmes drošības kampaņas tiek finansētas no CSDD un OCTA līdzekļiem. CSDD uzskata, ka šādas kampaņas ir efektīvas, jo pērn uz ceļiem svētku laikā negāja neviens satiksmes dalībnieks, lai arī uz ceļiem policija aizturēja 253 autovadītājus, kas pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā.
Kādas būs šīgada reklāmas pagaidām ir noslēpums.