Šāda prakse darbojas arī citās Eiropas valstīs. "Ir jāsaprot, ka mēs cīnāmies nevis pret tiem autovadītājiem, kas ievēro ceļu satiksmes noteikumus, bet gan pret tiem, kas brauc alkohola reibumā," uzsvēra satiksmes ministrs Ainārs Šlesers. Turklāt Ceļu satiksmes drošības padome iebilst pret Tieslietu ministrijas izstrādāto normatīvo aktu grozījumu projektu, ka administratīvo aktu par braukšanu reibumā iespējams pārsūdzēt līdz pat kasācijas instancei. Padomes locekļi uzskata, ka šādas kategorijas lietas būtu jāizskata tikai divās instancēs – pirmajā un apelācijas instancē, tā ekonomējot valsts resursus, laiku, ņemot vērā to, ka tiesas Latvijā ir pārslogotas, kā arī nodrošinot soda neizbēgamības principu, sodot autovadītājus, kas brauc alkohola reibumā. "Autovadītājs dzērumā ir potenciāls slepkava. Jebkuram cilvēkam vispirms ir tiesības uz dzīvību," norādīja A.Šlesers.
Dzērājšoferiem var likt atkārtoti kārtot autovadītāja eksāmenu
Iespējams, jau drīzumā autovadītājiem, kas sodīts par braukšanu alkohola reibumā, apliecību bez atkārtota vadītāja kvalifikācijas eksāmena nokārtošanas neatdos. Šāda rīcība ļautu samazināt iereibušo autovadītāju skaitu. Šāds ierosinājums trešdien izskanēja Ceļu satiksmes drošības padomes sēdē. Sodītajai personai tiktu noteikts laiks, kad tā var sākt kārtot eksāmenus, lai tā faktiski no jauna iegūtu tiesības vadīt automašīnu: atņemot autovadītāja apliecību, tā pēc noteikta laika netiks vienkārši atdota tās īpašniekam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.