A.Slokenbergs konkursā tika izvēlēts no 34 pretendentiem.
Ekonomikas ministrija informē, ka A.Slokenbergam ir 12 gadu pieredze vadošos amatos reklāmas aģentūrās. A.Slokenbergs no 1997. Līdz 2002.gadam ir bijis reklāmas aģentūras Media House direktors, bet no 2001.gada līdz 2009.gadam – Media House Baltic reģionālais direktors, paralēli viņš no 2003. līdz 2009.gadam pildījis arī valdes locekļa amatu Mediaedge:Baltic. Pašlaik A.Slokenbergs strādā par konsultantu reklāmas aģentūrā E-aģents.
Viņam ir divas augstākās izglītības – uzņēmējdarbībā un pedagoģijā, kā arī gadu gaitā viņš apmeklējis virkni dažādu kursu mārketinga un reklamēšanas jomās, norāda ministrija.
Vaicāts par TAVA un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras apvienošanu, ekonomikas ministrs Artis Kampars otrdien LNT raidījumā 900 sekundes atzina, ka viņam kā ministram šīs ideja likusies interesanta. Tomēr tūrisma nozares pārstāvji norādījuši, ka visā pasaulē tūrisma jomai ir sava atsevišķa aģentūra, kas domā par tūrisma plūsmas nodrošināšanu valstī. Tāpat, pēc ministra teiktā, ir būtiski samazināti administratīvie izdevumi – 300 000 lati no viena miljona budžeta. A.Kampars respektējot tūrisma nozares pārstāvju pausto vēlmi, ka viņiem šī aģentūra ir vitāli nepieciešama. Viņš arī piebilda, ka iepriekšējais vadītājs neparādīja lielus rezultātus un spēju aģentūru vadīt, un viņš cerot, ka jaunas vadītājs darīs darbu labāk nekā līdz šim.
Iepriekšējais TAVA vadītājs Uldis Vītoliņš šo amatu atstāja jūnija vidū pēc tam, kad atklātībā nāca informācija par TAVA pasūtītajiem SPA reklamēšanas video. Tie bija zemas kvalitātes, tomēr parādījās internetā, radot bažas par līdzekļu lietderīgu izlietojumu. TAVA vēlāk skaidroja, ka tas bija tikai "melnais" materiāls.
(saskaņā ar jaunāko informāciju papildināts virsraksts un 1.rindkopa)