Šobrīd 20-38% no kopējiem partiju priekšvēlēšanu tēriņiem atbilstoši likuma prasībām nav ierobežoti ar konkrētu priekšvēlēšanu izdevumu limitu. KNAB ierosina priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojumus attiecināt arī uz minētajiem priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu veidiem.
Šobrīd spēkā esošais tiesiskais regulējums nosaka, ka KNAB ir tiesības apturēt turpmāko priekšvēlēšanu aģitāciju gadījumā, ja tiek konstatēti priekšvēlēšanu aģitācijas limita pārkāpumi. Tomēr KNAB uzskata, ka to var izdarīt tikai tiesa, lai neradītu šaubas par lēmuma objektivitāti un taisnīgumu.
Šobrīd spēkā esošais regulējums joprojām nerisina jautājumu saistībā ar slēpto politisko aģitāciju jeb reklāmu, t.i., gadījumiem, kad par kādu politisko partiju vai deputātu kandidātu tiek aģitēts, nenorādot, ka tā ir politiskā aģitācija. KNAB ierosina izdarīt grozījumus, definējot, kas ir slēptā priekšvēlēšanu aģitācija, un nosakot tās aizliegumu.
KNAB aicina noteikt, ka visa plašsaziņas līdzekļu iesniegtā informācija par priekšvēlēšanu reklāmas izcenojumiem tiek publiskota internetā vienlaikus.
KNAB uzskata, ka apsverams jautājums par to, ka arī uz komerciālo raidorganizāciju darbinieku rīcību priekšvēlēšanu periodā būtu attiecināmi ierobežojumi līdzīgi, kā tas šobrīd ir noteikts sabiedrisko raidorganizāciju darbiniekiem, lai izslēgtu gadījumus, ka deputāta kandidāts, piemēram, vada raidījumu.
Lai ierobežotu administratīvo resursu izmantošanu politiķu popularizēšanai priekšvēlēšanu periodā, KNAB uzskata, ka būtu izvērtējams arī priekšlikums, ka 30 dienas pirms vēlēšanām ir aizliegts izdot preses izdevumus, kas tiek finansēti no pašvaldību resursiem.