Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Laila Pakalniņa: Par veļu un ceļu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ceļinieks
c
Stulbāku rakstu neesmu lasījis:) Beigās šie Salas pretinieki un dienas žurnālisti panāks to, ka izbūvēs četrjoslu ceļu un būs tikai daži mezgli un tad "nabaga" salas iedzīvotājs brauks liekus 10km, jo tad vide būs saudzēta un ieekonomēta nauda. Jāsaprot, ka ceļa platumu nosaka ar perspektīvi uz 20gadiem un šim ceļam cita alternatīva nav,kā tikai četras vai vairākas joslas, jo pašlaik jau satiksmes kvalitāte ir drausmīga. Rudeņa vakaros es labrāt baucu cauri lēnam caur Jūrmalu, nevis caur šo drausmīgo, stresaino posmu. Nezkapēc žurnāliste nemin bojā gājušos uz šī ceļa: 6gados 17mirušie un simtiem avāriju katru gadu, bet galvenais jau ir veļas pulveris un daži putni, kā arī veca māja blakus ceļam, kuru cerams kāds braucējs nenonesīs pirms rekonstrukcijas. Ja komentētājs "ES" būtu ieskatījies, tad saprastu, ka ceļš tiks rekonstruēts līdz Ķemeru pagriezienam. Piekrītu "Neceļiniekam", bet sūdi tādi,lai izbūvētu tādu ceļu, ir jāšķērso NATURA teritoriju:) un tas nozīmē braucam tā kā ir:)
Neceļinieks
N
Ja jau taisa šādas klases maģistrāli, tad āra no Rīgas vajadzēja plānot kopēju maģistrāli Liepājai un Venstpilij, teiksim līdz Kuldīgai, no kuras nodalītos viens atzars uz Liepāju un otrs uz Ventspili. Abām vecajām šosejām vajadzētu veikt tikai minimālus uzlabojumus g.k. seguma un drošības jomā.
salinieks
s
Jā, diemžēl Salas pagasts drīz vien kļūs smirdīga tranzīta zona. Krāšņie Lielupes krasti nebūs sasniedzami, jo pie visām mājām tiks izbūvētas tās šausmīgās trokšņu barjeras. Tūrismam šī zona būs mirusi. Kāda tur attīstība. Salas pagasts pamazām varēja veidoties par otru Jūrmalu.Zaļāku, klusāku, mierīgāku. Šobrīd izskatās, ka tikai dažām , labam te būs kur iegrābties,
Lurike (Maija Deķe)
L
Vecais Pītera likums- ierēdņi miljonus ieplāno ar vieglu roku, jo neviens miljonu rokā nav turējis. Bet tur, kur jāmaksā ar latiem, iestājas dabiskā taupība, jo latu pazušanu no maka katrs ātri pamana. Nabaga putni - atkal pārmaiņas, tāpat kā visiem Latvijā. Kā lai neatceras čigāna lāstu?
ES
E
Skaisti! Līdz Slokas pagriezienam varēs vizināties pa lepnu maģistrāli, bet no Slokas līdz Kūdrai kratīties pa vienu patiešām kriminālu ceļu. Viss kaut kā velk uz tiem megaprojektiem. Tur, kur vajadzētu tīro nieku, tur nauda neatrodas. Tas pats Ventspils šosejas Slokas pagrieziens. Prasīties prasās no Ventspils puses braukt taisni. Ceļu izveidoja, šķembas uzbēra, bet asfaltam nezin' kā naudas aptrūkās. Un tā gadus desmit, ja ne vairāk, uz Rīgu braucot ir jāveic divi asi 90 grādu pagriezieni. Kūp dūmi, smagajiem uzņemot ātrumu, arī aiz pavecākiem vieglajiem var redzēt pa mākonim. Lielisks piemērs tam, ko nozīmē nepārdomāta ceļu būve ekoloģijai. Bet izskatās, ka tiesa vien būs par tiem 10%, kam jānogulst ierēdņu kabatās, lai projekts "aizietu". Kā citādi lai izskaidro, ka milzu projektiem nauda atrodas, bet nelieliem sakārtošanas darbiem nē.
dzeris
d
Viss tas nav tik vienkārši, jāprot samērot vides un ekonomiskas intereses, diez vai daudzi būtu ar mieru vides saglabāšanas dēļ atteikties no civilizācijas labumiem, ja tiem liktu izvēlēties, galu galā - arī nauda kaut kā jāpelna un jāražo arī kaut kas.
c7
c
Teicams raksts!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas