Lai popularizētu Latvijas tūrisma iespējas, izgatavota arī interaktīva video prezentācija ārvalstu tūrisma nozares profesionāļiem. TAVA paredz, ka šos videomateriālus varēs izmantot tūrisma nozares pārstāvji, īpaši - ienākošā tūrisma veicinātāji, savām mārketinga un reprezentācijas vajadzībām.
Tāpat šie materiāli tiks izmantoti arī tūrisma izstādēs, TAVA rīkotajās prezentācijās, informatīvajos pasākumos, žurnālistu vizītēs, kā arī Latvijas tūrisma portālā. Jaunie video materiāli pirmo reizi prezentēti janvārī, starptautiskajā tūrisma gadatirgū "MATKA 2011" Somijā.
Video materiālus veidojusi SIA "Vides filmu studija", kas uzvarēja TAVA rīkotajā iepirkumā, un to izveidošanā ieguldīts 12 071 lats.
"Video filmas veidotas nevis kā reklāmas klipi, bet kā autentiski, dokumentāli stāsti, kuru galvenie varoņi ir zviedru pāris, kas rudens sezonā vides žurnālista Māra Oltes pavadībā iepazīst Latvijas dabas, kulinārijas, kultūras un arhitektūras pērles," stāsta TAVA direktors Armands Slokenbergs.
Atbilstoši Latvijas tūrisma tēlam "Best enjoyed slowly" zviedru tūristi nevis grupā traucas no viena populāra tūrisma objekta pie otra, bet izbauda emocijas, kas rodas, piemēram, vērojot putnu kolonijas Randu pļavās un pastaigājoties pa veco Ainažu molu, baudot ēdiena gatavošanu un nēģu ķeršanas procesu Salacas upē, apskatot Rundāles pili un Latvijas Nacionālo operu. Arī "Aerodium" vēja tunelī ceļotāji nav pasīvi vērotāji, bet paši izbauda bēgšanu no gravitācijas.
"Interesanti, ka daļu sižetu veidoja paši ceļotāji, norādot uz interesantām lietām un objektiem, kas, mūsuprāt, tādi nešķita! Svarīgi, ka šādā veidā tiek modelēts tūrisma produkts, kas būtu pieejams gan individuāliem ceļotājiem, gan arī, izmantojot tūrisma aģentūras pakalpojumus," skaidro Slokenbergs.
Savukārt video prezentācijā, kas vairāk paredzēta tūrisma nozares profesionāļiem, aģentūrām, operatoriem, viesnīcām, tūrisma informācijas centriem, apkopota informācija par to, ko redzēt un ko darīt Latvijā. Video materiāli strukturēti vairākās sadaļās - "Best enjoyed slowly", "TOP 10 objekti", "Daba", "Kultūra", "Rekreācija", "Pasākumi" un "Kur atrodamies".
Kā norāda TAVA direktors, šis ir viens no video stāstu komplektiem, ko TAVA plāno izveidot par katru no Latvijas gadalaikiem un kur galvenie varoņi būs dažāda vecuma un sociālā statusa tūristi no Latvijas augsti prioritārajiem mērķa tirgiem - Zviedrijas, Somijas, Krievijas, Igaunijas, Lietuvas un Vācijas. Tādējādi iecerēts mērķtiecīgāk uzrunāt konkrētās auditorijas, kas Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģijā definētas kā prioritāras. Tāpat šajā gadā plānots izgatavot vēl divus šādus video materiālu komplektus.
TAVA ir valsts iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas izveidota, lai īstenotu tūrisma attīstības valsts politiku. Aģentūra īsteno valsts tūrisma politiku un veicina tūrisma kā tautsaimniecības nozares attīstību Latvijā.