Tomēr es pretendēju uz tā jaunieša statusu, kurš ar savu rīcību rādīs piemēru, ka ir iespējams iespaidot valsts pārvaldes aparātu. Valsts ir Draugs un draugiem ir jāpalīdz, lai arī kādas šmuces pirms tam ir taisītas.
Ar Ko tad es nodarbošos?
1. Skolotāja tiesības - Skolēna pienākumi. Ir jāpilnveido iespējas, lai skolotājam cilvēktiesību ietvaros varētu atbilstoši audzināt skolēnu. Skolotāja bezspēcība ir traģiska.
2. Izglītības saturs. Skaidrs, ka standartus var pārskatīt, taču, kur, kā, ar ko konsultējoties – kopējā reorganizācijas burziņā var aiziet nepamanīta šī štelle.
3. Esmu iededzies par skolu autobusu lietu... Ja es varētu, kaut par mēnesi paātrināt par Šveices instrumentu iegādāto autobusi atkļūšanu līdz Latvija, es kā ministrs būšu izdarījis ko jēdzīgu.
x. Ir vēl vairākas lietas, par kurām man neceļas roka runāt šodien, vispirms jāizzondē IZM. Nākam 2dien būs skaidrāks skatījums.
Vieta Taviem Ieteikumiem? [email protected]
Reiz uz Kāpnēm sēdēja jauns puisis un žēlojās par savu nabadzību.
Pienāca Skolotājs un teica:
Atdod man savu aci! - Nevaru!
Atdod man savu roku! - Nevaru!
Atdod man savu kāju! - Nevaru!
Tev ir kājas, lai staigātu, rokas, lai strādātu, acis, lai redzētu un Tu vari mācieties! Tā ir lielākā Bagātība!
p.s. Pirms meties komentēt un saplosīt mani gabalos izlasi BUJ (Kā tika izvēlēti ministri, Kas finansē? Kāpēc? u.c.) un Jauniešu MK deklarāciju.
p.p.s. twitterī - http://twitter.com/Svekris