Šādus datus atklāj GE Money Bank pasūtītais pētījums, ko Latvijā veicis pētījumu centrs SKDS.
Pētījumā arī noskaidrojies, ka puse iedzīvotāju Latvijā varētu apskaust tos, kuriem pieder labāka automašīna, turklāt vēl 57% ir pārliecināti, ka sievietēm pievilcīgāki šķiet vīrieši ar dārgiem auto. Arī Čehijā 76% apskauž tos, kuriem ir dārgi auto, bet 63% šķiet, ka čehu sievietes dod priekšroku tiem pretējā dzimuma pārstāvjiem, kuri ir dārgu spēkratu īpašnieki.
63% Latvijā ir pārliecināti, ka auto tāpat kā apģērbs raksturo cilvēku, līdzīgi domā arī 53% rumāņu. Kamēr Čehijā un Vācijā šim apgalvojumiem piekrīt vien 35% un 37% aptaujāto.