Viņš teica, ka izmaiņas maršrutu tīklā, kā arī braukšanas tarifos ir atkarīgas no pasūtītāja. Pēc asociācijas rīcībā esošās informācijas, daži pasažieru pārvadātāji ar plānošanas reģioniem ir saskaņojuši tarifu pieaugumu vietējos reģionālajos maršrutos. Zālītis klāstīja, ka tarifu pieaugums saistīts ar pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazinātās likmes paaugstināšanu sabiedriskajam transportam no 10% līdz 12%, degvielas cenu kāpumu un pārvadāto pasažieru skaita samazinājumu.
Pēc Autotransporta direkcijas (ATD) sniegtās informācijas asociācijai, starppilsētu reģionālajos maršrutos braukšanas maksa vismaz 2011.gada sākumā netiks palielināta. Zālītis norādīja, ka tādējādi PVN samazinātās likmes paaugstināšana sabiedriskajam transportam palielinās pasažieru pārvadātāju zaudējumu apmēru, jo no pasažieriem papildu nauda netiks iekasēta.
Viņš arī atzina, ka pagaidām nav informācijas, vai braukšanas tarifi varētu palielināties kādā no Latvijas pilsētām.
Zālītis pastāstīja, ka pilnīga skaidrība par pasažieru pārvadājumu organizēšanu, tostarp braukšanas maksas un maršrutu tīklu izmaiņām, būs 2011.gada sākumā.
Viņš uzsvēra, ka kardinālas izmaiņas pasažieru satiksmē nevajadzētu ieviest. Zālītis sacīja, ka noteikti nedrīkst slēgt pilnīgi visus autobusu maršrutus, kuri kursē paralēli vilcienam, jo, neskatoties uz vilcienu satiksmi, pasažieri izmanto arī autobusus.
Kompensācijām pārvadātājiem par 2010.gadā sniegtajiem sabiedriskā transporta pakalpojumiem valsts budžetā paredzēts 61,1 miljons latu, bet par 2011.gadā sniegtajiem pakalpojumiem - 51,9 miljoni latu.