lv uzsvēra I.Karlsberga. Viņa skaidroja, ka pirms 9.Saeimas vēlēšanām birojs novērojis identisku Ventspils pilsētas reklāmas kampaņu, bet toreiz, veicot pārbaudi, likumpārkāpumus atklāt neizdevās.Viņa pieņēma, ka par jaunāko Ventspils pilsētas reklāmas kapmaņu KNAB varētu veikt pārbaudi tādā gadījumā, ja par to atklātībā nonāktu kāda jauna, līdz šim nezināma informācija."Ventspils pilsētas reklāmas kampaņa, kas pēdējā laikā izvērsta dažādos medijos, ir grandioza administratīvo resursu lietošana priekšvēlēšanu reklāmai, kas ar saiknes Ventspils-Lembergs-Zaļo un zemnieku savienība palīdzību reklamē šo politisko spēku," Diena.lv dažas dienas pirms 2.oktobrī notikušajām Saeimas vēlēšanām norādīja Providus pētniece Iveta Kažoka.Reklāmās tiek uzsvērts, ka Ventspils ir sakārtota un tīra pilsēta, piemērota gan aktīvai atpūtai, gan biznesa attīstībai. Tiek arī slavēta pilsētas dome, kuras priekšsēdētājs ir Aivars Lembergs, kas ir arī ZZS premjera amata kandidāts, un minēts: "Kamēr sabiedrības uzticība valstsvīriem dramatiski krītas, ventspilnieki pauž vislielāko atbalstu pašu vēlētajai vietējai varai, un 90 procenti ventspilnieku atbalsta Ventspils domes darbu.""Tur, kur valsts vai pašvaldības līdzekļu piesaiste kāda politiskā spēka reklāmai ir acīmredzama, var draudēt arī administratīvā vai pat kriminālā atbildība, bet ētisks pārkāpums tas ir jebkurā gadījumā," Diena.lv toreiz atzina Kažoka.Viņa gan neuzņēmās teikt, vai Ventspils gadījumā ir ticis pārkāpts likums, bet uzsvēra, ka tas noteikti būtu jāizvērtē KNAB. "Providus šai kampaņai seko līdzi kopš jūnija, un, pēc mūsu aprēķiniem, līdz šim tā varētu būt izmaksājusi aptuveni 200 000 latu, tādējādi tā noteikti ir grandiozākā administratīvo resursu tērēšana reklāmai, ja neskaita Rīgas domes piešķirto dāvanu pensionāriem - braukšanu sabiedriskajā transportā bez maksas -, kas ir izmaksājusi miljonu," viņa norādīja.Savukārt Ventspils Attīstības aģentūras direktore Lilita Seimuškāne noliedza, ka kampaņai būtu politiski mērķi. Viņa skaidroja, ka Ventspils pie sava mārketinga strādājot jau kopš 1999.gada, un šādi apgalvojumi dzirdēt jau agrāk. Kopš gada sākuma tūristu skaits pilsētā reklāmas dēļ esot pieaudzis par 35%.
Ventspils reklāmas nonākušas KNAB redzeslokā, taču pārbaudītas netiks
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) esot ievērojis pirms 10.Saeimas vēlēšanām plašsaziņas līdzekļos notikušo Ventspils pilsētas reklāmas kampaņu, bet pagaidām pārbaudi par to sākt neplānojo, Diena.lv uzzināja no KNAB pārstāves Ievas Karlsbergas."Nav tā, ka šo reklāmu neesam redzējuši, esam to piefiksējuši," Diena.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.