Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

11.novembra krastmalā notriec gājēju; drošību uzlabotu tikai gājēju tunelis

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Elizabete
E
Vispār jau mums to gājēju pāreju ir daudz par maz. Katrs, kas ierāpjas dzelzs kārbā uz 4 riteņiem pēkšņi nez kāpēc iedomājas, ka atrodas kaujas laukā un brauc ar tanku . Dodiet ceļu, Es tagad braucu. Vispretīgākais jau ir, ka šie džipu braucēji kuļas pa tramvaju sliedēm un apstājas pirms tramvaja tā, ka tramvajs netiek līdz pieturai un visi pasažieri spiesti gaidīt, kamēr kāds "kruti" sēž uz sliedēm. Kamēr Rīgas domniekiem nepiespiedīs iet ar kājām un braukt ar sabiedrisko transportu, nekas nemainīsies.
pmlks
p
1) 11.11 krastmala NAV un NEKAD NAV BIJUSI automaģistrāle! Tāda tā ir tikai un vienīgi auto kulta pārņemtam postpadomju čibrikam. 2) LR ceļu satiksmes noteikumus ir sastādījuši auto kulta pārņemti postpadomju ierēdņi, kuri visi kā viens klusībā sirgst ar šumahera kompleksu. Nu kaut vai tā CSDD dažāda līmeņa priekšnieciņu slimīgā aizraušanās ar visādām autosacīkstēm - viens pat (interesanti par kā naudu) brauca Dakārā ar Oscariem 3) Timrots ir tipisks žurnaļuga, kurš par naudu sarunās da jebko. Timrota auditorija ir ar šumahera kompleksiem slimojoši postpadomju auto kulta kopēji, tautā tos visus vēl dēvē vienā vārdā par bemberistiem (lietotā auto markai nav izšķiroša nozīme). Diemžēl masu mēdiji (it īpaši Tv) un ne tikai Latvijā pārlieku lielu uzmanību velta pēc būtības marginālajiem auto un moto sporta veidiem, bet tā ir acīmredzamas milzīgās auto industrijas ietekme. Šie sporta veidi pēc savas būtības nevar būt demokrātiski un plašām masām pieejami, tāpēc visādi puņķaini kompleksaini subjekti tikko nomainījuši Playstation stūri pret kādas četrriteņu grabažas baranku pilnīgi noteikti gribēs izmēģināt spēlītē gūtās iemaāns uz ielas vai ceļa, jo citas iespējas jau šiem nav un nekad nebūs. 4) ja iestātos utopija un jebkādi auto reklāmas pasākumi TV tiktu aizliegti tāpat arī auto vai moto sacīkstes līdzīgi, kā tas ir ar cigaretēm un alkoholu, tad 100% garantēju krasu autoavāriju un cietušo skaita samazināšanos uz ceļiem 5) Trusi Nejaukais, piedod, bet tu esi tipisks bemberists!
trusis nejaukais
t
Jā, paskatīsimies, kur tu Roterdamā, Hāgā, Ķelnē vai Malmē tā vienkārši atradīsi gājēju pāreju pāri pilsētas maģistrālei ar 6 joslām, pa kuru pārvietojas intensīva satiksme.. Tas, ka tu esi informets kas un par cik citur ir apdrošināts vēl automātiski nenozīmē, ka tumsonību nevar piedēvēt tev pašam.
fiksais
f
Paskatīsimies, kad tu Roterdamā, Hāgā, Ķelnē vai Malmē tā vienkārši uzbrauksi riteņbraucējam, skrituļslidotājam, kurš pilnā ātrumā šķērsos brauktuvi pa gājēju pāreju... Helikoptera evakuācija līdz 10 tūkstošiem, ātrā palīdzība līdzīgi, diena reanimācijā līdz 10 tukstošiem eiro, rentgens līdz 2 tūkstošiem, ņemot vērā, ka KATRS vakareiropas iedzīvotājs ir apdrošināts, tad pierēķini teisas, advokātu uc, tai skaitā morālo kompensāciju un reālos zaudējumus, ja cilvēks ir traumēts. Tas ir normāls veids, kā pilsonim ievērot citu pilsoņu tiesības! Ar tumsonību nav jālielas - Timrots diemžēl propogandē PSRS laika noteikumus. Nekur Eiropā (izņemot Latviju) jums nav jāutraucas, ja esiet uz gājēju pārejas!
trusis nejaukais
t
hahaha.. lasu un brīos, žoržs ar fikso abi tādi reālie virtuālie rīkļu rāvēji, viens sodu uzliks 1.5milj, cits vēl murgo par krastmalas slēgšanu. kas jūs slimi idioti? agresiju un kompleksus nevajag izlikt anonīmos komentāros. pirmkārt, pilnīgi pareizi Timrots saka - gājējiem ir jābūt uzmanīgiem. tas taču nenozīmē, ka automātiski autobraucēji var būt neuzmanīgi. gājējam viņa paša drošības dēļ ir jāsaprot, ka auto strauji apstāties nevar un pie stūres ir cilvēks, tāds pats cilvēks, un tāpēc cilvēka faktoru nevar izslēgt, ar to ir jārēķinās. Drīzāk ir jābrīnas par tiem idiotiem kas uztaisa gājēju pārejas pāri 6 joslām - to var tikai Latvijā, tas ir pilnīgs absurds. Protams vajag tuneli, protams, autovadītājiem ir divtik jāuzsmanās šādās vietās, bet pavērojiet arī tos gājējus - liela daļa ejot pāri pa 6 intensīvas autosatiksmes joslām uzvedās tā, kā pastaigā pa parku, tā itkā ja viņiem nav jāsteidzās, tad nevienam nav jāsteidzās. "Visi pagaidīs tagad eju es!". Reāli šīs pārejas rada maldinošu sajūtu gājējam ka viņam ir priekšroka un viņu palaidīs, nepareizi izveidota pāreja dažiem tikai rada ilūzijuka ka ejot pa zebru "esmu tipa nemirstīgs". Reāli ir jāsaprot vai tevi redz, pirms mesties uz zebras. Tāpēc statistika nemaz nav tik slikta priekš tik stulbas gājēju pārejas. Lai RD beidzot izdara kautko lietderīgu šajā jautājumā un nevajag vainot tikai autovadītājus..
Patriots.
P
Redz, lai tunelī ieetu vajag gan kāpnes, gan liftus priekš invalīdiem. Tas tā, pēc jaunākajiem būvnormatīviem par vides pieejamību. Tad jau vieglāk gājējus atstāt virszemē un autiņus iedzīttunelī. Vai žoržikam patiktos kāpt lejā un augšā tunelī pie katras gājēju pārejas, diez vai.
Lasītājs
L
Kas vainas tuneļiem?
gio
g
Pietiktu arī ar tādu paasāku "guļošo policistu"! Atceros, Anglijā dāžas pilsētās tie salikti no vienas vietas, it sevišķi pie gājēju pārejām, tā šamējiem, ja negrib lauzt autiņu, jābrmzē, lai vai kas. Vispār 11/11 krastmalā ne tik senos laikos bija tirgus, bet tas jau vēl pirms Oktobra tilta un Vosa ģitāras uzbūvēšanas, kad kuģi - burinieki, tvaikoņi - varēja zolīdi iebraukt Rīgā un piestāt krastmalā. Arī mūsdienās tā būtu skaisti, padarītu Rīgu pievilcīgāku i pašiem, i ārzemju jahteniekiem, burātājiem, bet kas tev ķersies pie Vosa ģitāras - tā jau svēta!
osama
o
Piekrītu, pazemē jādzen automobīļi, nevis gājēji, Daugavas krastmala ir padomijas gados sačakarēta ar autoceļu gar krastu, kur cilvēkiem liegta dabiskā un skaistā pieeja upei...
Patriots.
P
Tad jau sanāk ka visas gājēju pārejas vajag nomainīt pret tuneļiem??? Kur kaut kas tāds pasaulē ir redzēts. Drīzāk jau ir jāmaina autovadītāju domāšana un par to ir jāgādā CP. Es cietušās vietā pieprasītu arī kompensāciju arī no CP, jo ceļu policija pilnīgi neko nedara, lai kontrolētu situāciju pie gājēju pārejām. Piem: vēl vakar uz basteja bulvāra auto mauca virsū gājējiem, palielinot ātrumu, labi redzot, ka gājēji gatavojas iet pāri (vismaz 30m distance tomēr un var nobremzēt). Varētu pat veikt internetā aptauju, kurš ir redzējis CP dežūrējam pie pārejām un varu saderēt, ka tas nekur nav redzēts.
SKA
S
tak ir jau bijis piedāvājums satiksmi padzīt zem zemes.. piemirstais uzņēmējs Barjers piedāvāja risinājumu ar satiksmes tuneli visā krastmalā. tur bija saistība ar viņa plānu par pasažieru termināli un visai aktīvu krastmalas izmantošanu izklaidei un tūristiem..
Argentīnas Tango
A
Es piekrītu, ka tieši pilsētas centrā gājējiem ir absolūtas priekšrocības. Nav labi nodzīt gājējus pazemē. Drīzāk jau mašīnas varētu !
Andris
A
11.novembŗa krastmala ir pilnīgi jāslēdz transportam. Lai mašīnas brauc kur grib. Kopš seniem laikiem krastmala bija cilvēku atpūtas vieta.
Nu
N
Uz tuneļa faktiski neko uzbūvēt nevar.
Raimis
R
Kad redzēju šo negadījumu, domāju, ka tā sieviete vairs nepacelsies, kad viņa uzlidoja ~2 metru augstumā pēc trieciena pret priekšējo stiklu. Tam vadītājam vajadzētu galvu nocirst par šitādu neuzmanību! Varu garantēt ka viņam pēc stāvēšanas pie sarkanā (starp vanšu un akmens tiltu) bija jau vairāk par 50 km/h. Prieks dzirdēt, ka sieviete ir dzīva!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas