Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Ar e-talonu atļaus braukt maršrutu sakritības robežās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
MCP
M
"to tik un tā nevarēs izdarīt" Šis būtu pelnījis nonākt vienā plauktā ar nasing spešal.
sii
s
Kam tas sabiedriskais transports iisti vajadziigs - pasazieriem vai Riigas Satiksmes pelnjai?
pseidoērtības
p
Pasažieru ērtību labad nelgas no RS jau trīs mēnešus ir noņēmuši vidējo kompostieri katrā vagonā! Pastumdieties pasažieri pa vagonu - paliks siltāk ....
māte
m
Atvainojos par drukas kļūdām iepriekšējā komentārā...
Māte
M
Neko jaunu jau nepateikšu, bet sirds pilna lasot par E-talona NEJĒDZĪBĀM!!!!!!!!!!!! Nu kam mums pasaules opierede, ja tās pārņemšanai nevaram doties ceļojumos, kam mums citu pārbaudītie sasniegumi, ja tois pārņemot, nevaram uzvārīties par padsmit miljoniem! Kam mums pasažieru ērtīkbnas, ja RS TĀ nav labi un TĀ nav labi??????????????????? Paņemam par piemēru LONDONU, kur viņu "e-talons"nodrošina braukšanu VISOS transporta veidos, turklāt brīdī, kad dienā esi nobraucis 5 mārciņas, visi atlikušie dienas braucieni tev ir par brīvu! Uzpildi karti no sava bankas konta JEBKURĀ metro stacijā un brauc! Un nav svarīgi, kad tā tiek izbraukta tukša un uzpildīta atkal: maijā vai septembrī....
stdx
s
Bet Rīgā taču arī varēs braukt 24 stundas ar vienu biļeti, tāpat kā 3 un 5 dienas
dcd
d
+ vēl rietumos darbojās zonu sistēmas, ka tu vari braukt 1-2h parastu 1ās un 2ās zonas robežās ar vienu biļeti. Zonu sistēma sevi Rīgā izgāza pilnībā, un pierādīja, ka neder, tā kā risinājums, kas būs Rīgā nemaz nav slikts.
dcd
d
tikai Berlīnē biļete maksā tām 2h vismaz 2,40Eur. Itālijā sabiedriskais ir lētākais Eiropā par to 1Eur, tomēr arī tas nav 40 santīmu. Gribētos, lai būtu tā kā Londonā ir Oyster karte, kur vari uzlādēt kioskos kad gribi un attiecīgi izlietot kad vēlies. Priekš kam vēl kaut kādi taloni tur 3, 5, vai cik tur tikai braucieniem. Man riebjās staigāt katru otro dienu stāvēt rindā pie kioska un pirkt atkal.
Bauarbeiter
B
Kārtība, ka ar vienu biļeti var braukt nevis noteiktu maršrutu, bet noteiktu laiku (120min) ir arī Berlīnē. Darbojas elementāri ar papīra biļetēm, bez kaut kādiem "etaloniem"...
-->
-
annai taisnība - romā transportlīdzeklī apdrukā biļeti par 1 eur un tad vico 90 minūtes visviens - ar busu tramvaju vai metro, jebkādā virzienā, kombinē maršrutus, kā tev šķiet ērtāk utt. ja proti fiksi iepirkties vari pat līdz veikalam aizšaut un tad vēl ar to pašu biļeti tikt atpakaļ. būtiskākā atšķirība, acīmredzot, ir tāda, ka romas pilsētas tēvi domā par Sab.tr. kā būtisku pilsētas labiekārtojumu - lai ļaudis labāk izmanto to, nevis privāto auto, savukārt RS to vien zina kā ņaudēt par negūto peļņu. Partijas - soliet pirms vēlēšanām izmēzt to RS midzeni no šai nozarei nederīgiem ļaudīm un piesaistīt konsultantus no citām pilsētām, kur domā par tās iedzīvotājiem, nevis pliku peļņu.
-->
-
šī ir idiotiskākā sabiedriskā transporta biļešu tirdzniecības sistēma no visām, kuras jebkad esmu piedzīvojis citās pilsētās. idejas autori, sitiet galvas pret priedi, goda vārds!
Anna
A
"RS šāda kārtība neapmierina, jo būs problēmas ar pasažieru uzskaiti". Uzskaite taču pats galvenais,nevis pasažieru ērtības!!! Tikko biju Romā.Viena biļete ne tikai vienam maršrutam, bet visiem sabiedriskā transporta veidiem un brauc kur gribi!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas