Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +9 °C
Skaidrs
Piektdiena, 25. oktobris
Beāte, Beatrise

Autovadītāji netraucēti izmanto nepabeigto Dienvidu tilta 3.kārtu

Būvnieks nespēj ietekmēt vai kontrolēt aizlieguma zīmju ievērošanu – tā, vērtējot internetā parādījušos video par to, kā autobraucēji pārvietojas pa finanšu trūkuma dēļ nepabeigto Dienvidu tilta trešās kārtas izbūvi, norāda tilta būvniecības ģenerāluzņēmēja Transport Systems pārstāvji.Uzņēmumā pauda nožēlu, ka autovadītāji neievēro aizlieguma zīmes un pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus, braucot pa nepabeigto ceļa posmu.

Video redzams, kā pa Dienvidu tilta trešo kārtu jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezglu, kura būvniecība pašlaik pārtraukta finansējuma trūkuma dēļ, pārvietojas automašīnas. Aizlieguma zīmes, kas aizliedz iebraukšanu, ir nogāztas brauktuves malā.Jau vēstīts, ka augusta sākumā, lai nodrošinātu drošību Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvlaukumā, kurā finansējuma trūkuma dēļ būvniecība pārtraukta, tika izvietotas aizlieguma zīmes. "Transport Systems" pārstāvji tolaik informēja, ka, gādājot par iedzīvotāju drošību, tilta trešās kārtas būvlaukumā tiks izvietotas zīmes, kas aizliedz cilvēkiem atrasties būvlaukuma teritorijā.Visi būvnieki Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecību šogad piešķirtā finansējuma - 1,26 miljonu latu - ietvaros pārtrauca 30.jūnijā. "Transport Systems" pārstāvji informēja, ka šogad piešķirtie līdzekļi ir beigušies. Jūlija sākumā būvlaukums nebija nožogots un drošība tajā līdz oktobrim, kad pēc Saeimas vēlēšanām Rīgas pašvaldība plāno lemt par turpmāko finansējumu tilta trešajai kārtai, bija neskaidra.Saskaņā ar Satiksmes departamenta sniegto informāciju līgumā ir noteikta būvdarbu pārtraukšanas kārtība tehnoloģiskos, sezonas vai nepietiekama finansējuma pārtraukumu gadījumos, un atbilstoši tam būvdarbu pārtraukumu laikā būvuzņēmējs ir atbildīgs par drošību un satiksmes organizāciju objektā.Dienvidu tilta trešā kārta jeb Zemgales virziena maģistrālais transporta mezgls ietver jaunas automaģistrāles - Jāņa Čakstes gatves - un nobrauktuvju izbūvi no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Satiksmes mezglā paredzēti divi divlīmeņu šķērsojumi - Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums un Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas šķērsojums. Kopējās būvniecības izmaksas ir 27,97 miljoni latu ar pievienotās vērtības nodokli. Saskaņā ar līgumu būvdarbi jāpabeidz 2012.gadā.Tilta būvniecība sākās 2004.gadā. Tilts top trīs kārtās, un tā būvniecības pirmo kārtu pabeidza 2008.gada novembrī. Tilta garums ir 803 metri, bet visu triju kārtu kopējais garums būs astoņi kilometri. Dienvidu tiltam ir sešas braukšanas joslas jeb trīs katrā virzienā, divi veloceliņi un divas ietves.Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir "Transport Systems" (iepriekšējais nosaukums - "Dienvidu tilts"), kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas