Iepirkuma mērķis ir jau no nākamā gada sākuma līdz 30.jūnijam - kopumā ne mazāk kā 24 nedēļas - popularizēt Rīgas Centrāltirgu ekonomiski aktīvās vecuma grupas no 15 līdz 49 gadiem auditorijā, kā arī palielināt šīs grupas apmeklētāju skaitu Rīgas Centrāltirgū un Vidzemes tirgū.
Reklāmas pakalpojumu sniegšanas periodā plānots televīzijā un internetā atspoguļot Centrāltirgu pozitīvā gaisotnē, eksponējot tā simboliku gan uz reklāmas materiāliem, gan nodrošinot Centrāltirgus mutisku pieminēšanu televīzijas raidījumos. Nolikumā uzstādīta prasība atspoguļot televīzijā un internetā arī pašas sasniedzamās auditorijas - 15 līdz 49 gadus veco iedzīvotāju - iepirkšanos Centrāltirgū vismaz divu minūšu sižetos ne retāk kā reizi trīs mēnešos. Tirgus logo tiks eksponēts arī citās televīzijas pārraidēs un kopā ar Latvijas slavenībām un aktieriem.
Iepirkuma otrā lote paredz piesaistīt cilvēkus, kuriem patīk gatavot ēst, "Rīgas Centrāltirgus" kulinārijai veltītā raidījumā. Līgumu plānots slēgt uz laiku, ne mazāku kā četras nedēļas laika periodā līdz 2013.gada 30.janvārim. Reklāmas raidījumu latviešu valodā paredzēts vismaz reizi nedēļā izvietot ētera laikā svētdienās no plkst.9 līdz 12, sasniedzot vismaz 50 000 skatītāju auditoriju. Šajā raidījumā Rīgas Centrāltirgu plānots ne tikai attēlot pozitīvā gaisotnē un mutiski pieminēt, bet arī atspoguļot profesionāla un sabiedrībā pazīstama pavāra iepirkšanos Centrāltirgū.
Piedāvājumi iepirkuma konkursam iesniedzami aizlīmētā un aizzīmogotā aploksnē vienā eksemplārā ne vēlāk kā līdz šā gada 21.decembra plkst.11 Rīgas Centrāltirgus administrācijas ēkas otrajā stāvā, 8.kabinetā, Nēģu ielā 7, kad notiks arī piedāvājumu atvēršana. Līgumu ar konkursa uzvarētāju plānots slēgt līdz 2013.gada 30.jūnijam.