Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Piektdiena, 4. oktobris
Modra, Francis, Dmitrijs

Mudina pilsētu pielāgot riteņbraucējiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ritenis
r
visi ritenbrauceji mocisies vel tik ilgi kamer nedabus savus cilvekus dome, jo birks, pozarnovs, krastins u.c. nav spejigi uzkapt uz ritena un kautvai centra, salu tilta, dienvidu tilta, apkartne izbaudit tas bedres uc. nejedzibas.
Opa
O
Diezgan bieži skats ir tāds - viens riteņbraucējs uz veloceliņa, divi blakus minās pa brauktuves malu. Tādā brīdī sāk likties - taisi cik gribi tos celiņus, par maz būs. Varētu kaut kā vienoties viņus tomēr lietot vismaz tur kur viņi ir.
tinto
t
Man arī liekas, ka viena no galvenajām (ja ne pati galvenā problēma) ir tas, ka veļļuku nav kur atstāt - nav infrastruktūras. Rīgas centrs, protams, nav draudzīgs velo satiksmei, bet, ja pat tu iemācies pa to pārvietoties, tev nav kur to riteni atstāt (droši).
WALA
W
NU es teiktu ka sākt varētu beidzot ar to ka svarīgakajos punktos kā pie RTU Kaļķu ielā utml. izveidot drošas velo novietnes ( tā teikt mazlite vairak izdomas tās ierīkojot, lai nebūtu tā ka garnadzis garamgājejs bez piepuļes var tikt šamiem klāt.
Ansis
A
Iesaakumam dereetu uztaisiit iespeeju atstaat riteni pie stacijas. Droshi atstaat, kauch vai maksas staavlaukumu, bet lai atbraucot ar vilcienu uz riigu nav jaaraustaas ieraudziit paarkniebtu kjeedi. Nav vajadziibas peec velocelinjiem, taa ir bezjeedziiga naudas izmeshana, labaak par to naudu saaisit lietusuudens kanalizaacijas vaakus normaalaa liimenii, jo ar riteni braucot ir divas iespeejas - vai nu dragat pa taam, lauzhot vellapeedu, vai nu apbraukt riskeejot ar dziiviibu. Daudz nevajag - luudzu droshu staavlauumu pie dzelzcelja stacijas.
Kājāmgājējs
K
Vajadzētu, kaut vai pa nelielam posmam, bet riteņbraucēju celiņus ar ielas līmeņa atšķirību, tad riteņbraucēji droši varētu braukt ātrāk un gājējiem būtu skaidra robeža, kur nedrīkst kāpt. Vietu Rīgas centrā tam visam var atrast, tas atkarīgs tikai no prioritātēm, vai ir vēlēšanās lizvirzīt veselīgāku un videi draudzīgāku pārvietošanos priekšplānā.
veloriga
v
velojoslas un velocelinus vajag centraaa neviis arpus. pietiks buuvet celus prieks autovaditajiem velobrauceeeji ir kluvusi pietiekami daudz un 1 maija kritiska masaa paradiisim ko mees varam!!!! VELORIGA
Gundega
G
gan jau ekonomiskā krīze ieviesīs korekcijas, jo šo pavasari ar vien vairāk riteņbraucēji. Braucu visu ziemu un sniegs nebūt nav lielākā problēma, ja to savlaicīgi notīra. Sakaisītās ietves ar sāli reizēm rada lielākas problēmas. Pārdaugavā celiņu tīrīja, bet centrā no Hanzas ielas līdz Sporta ielai bija problēmas, tikai pēc atgādinājuma Rīgas domei, vajadzēja vairākas dienas, lai notīrītu sniegu. Jāpiekrīt tiem komentētājiem, ka lielas problēmas rada celiņu vidū izvietotās zīmes ne tikai Pārdaugavā, bet arī uz Mežaparku. Diemžēl zīmes ietves vidū traucē ne tikai velobraucējus, bet arī gājējus ar ratiņiem, bet, kas izliek zīmes, laikam tikai ar auto pārvietojas vai pa gaisu lido. Interesants gadījums bija reiz braucot pār Vanšu tiltu, kur viena gājēja ļoti demonstratīvi gāja pa vidu, ka ne pa vienu pusi garām netiek, bet pēc ilgas zvanīšanas un aizrādīšanas saņēmu atbildi, ka ir taču zīme, ka gājējs iet pa priekšu un velo aiz viņa :D.
alkass
a
kopenhāgenā nav tik daudz sniega ka pie mums!
Ieva Alberte
I
Mums ir dargs tilts, nevis velocelinu pieaugums, Birka kungs.
Veronas pilsone
V
kad tad pie mums bus ka Danija???kaut ko jau te dara lietas laba,bet tik sasoditi leni...
zaiga
z
Blaumaņa ielas ietve, piemēram, ir ļoti plata un daļu mierīgi varētu iekrasot velobraucējiem, tādā veidā pieradinot gājējus, ka riteņbraucējiem un gājējiem ir katram sava vieta kur iet un nav jābradā pa veloceliņu.
sune
s
=> Zergai/am Kopš kura laika Brīvības iela ir plata? Ja nu vienīgi septiņdesmito gadu bildēs.
_bums_I_bums_I
_
un ja vēl celiņu vidū saliek stabus ar zīmēm, ka tas domāts velobraucējiem, braukšana bez izturīgas ķiveres kļūst pavisam jautra.(skat.Pārdaugavu)
zerga
z
Starp citu, ja salīdzina ielu platumus Kopenhāgenā un Rīgā, tad pie mums vietas veloceliņiem pietiek atliektiem galiem. Dāņi taisa šaurākas brauktuves bet atvēl vietu veloceliņam. Brīvības iela visā garumā ir ideāli piemērota veloceliņam - platas ietves, plata iela. Tas pats attiecas uz Valdemāra ielu un daudzām citām.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas