No ostas attīstības, uzņēmējdarbības veicināšanas un jaunu darba vietu radīšanas viedokļa projekts būtu atbalstāms, ja tiek ievērotas visas ziņojumā par ietekmi uz vidi ietvertās stingrās prasības. "Taču pašlaik nav pārliecības, ka Baltic Oil Terminal darbība neradīs nopietnus apgrūtinājumus Bolderājas un Daugavgrīvas iedzīvotājiem. Kamēr nav skaidru risinājumu par dzelzceļa, pievadceļu un citas nepieciešamās infrastruktūras attīstību atbilstoši prognozējamam kravu plūsmas pieaugumam, tikmēr projekta tālāka virzība ir jāatliek," uzskata Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētāja p.i. Vadims Jerošenko.
V.Jerošenko arī ticies ar VAS Latvijas dzelzceļš valdes priekšsēdētāju Uģi Magoni, lai pārrunātu jautājumus par Rīgas brīvostas apkalpošanai nepieciešamo dzelzceļa tīkla staciju un savienojošo sliežu ceļu rekonstrukciju Bolderājā un Krievu salā.
Latvijas dzelzceļa vadītājs paudis izpratni par nepieciešamību dzelzceļa infrastruktūras rekonstrukcijas un attīstības jautājumus risināt kompleksi, ietverot arī perspektīvos risinājumus naftas produktu termināļa vajadzībām.