Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +1 °C
Skaidrs
Svētdiena, 6. oktobris
Monika, Zilga, Zilgma

RD Satiksmes departaments vērtē lasītāju priekšlikumus

Atbildot uz Dienas lasītāju ieteiktajiem risinājumiem sastrēgumu mazināšanai, Rīgas domes Satiksmes departaments pēc Dienas lūguma izvērtējis tos. Nododam tos lasītāju vērtējumam.

Čaka iela abi virzieni - Čaka/Marijas iela ir pārāk mazas, lai pa tām laistu iekšā no Juglas apvedceļa braucošos. Varbūt Dienvidu tilts palīdzēs?

Lūdzam precizēt jautājumu (RD komentārs).

Struktoru iela no Ūnijas līdz Brīvības ielai - Jāvirza 17. un citi. trolejbusu maršruti uz Brīvības gatvi pa Biķernieku ielu. Tas varētu braukt pretējā virzienā pa vienvirziena ceļu. Auto pa to nebrauktu. Jāizmaina luksofora režīms un ceļa zīmes Biķernieku un Brīvības gatves krustojumā. Varētu uztaisīt sabiedriskā transporta joslu Struktoru ielas labajā joslā no Zālīšu ielas līdz Brīvības ielai un tad pa Brīvības ielas labo joslu, privātajam transportam atļaujot no tām joslām tikai nogriezties pa labi.

RP SIA Rīgas satiksme uzdots izskatīt trolejbusu novirzīšanas iespējas.

Raiņa bulvāra un 13.janvāra ielas krustojums - Policijai jāķer agresīvie šoferi, kuri, ignorējot noteikumus, stumjas iekšā krustojumā.

Pilnībā piekrītam iedzīvotājam, ka nepieciešama stingrāka policijas kontrole.

Centra daļā (lielākajos krustojumos) ieviest - atsevišķo gājēju krustojuma šķērsošanas luksofora ciklu. Ja tas nav izdarīts: pie zaļās gaismas transporta kustība pa pirmo joslu ir traucēta, zaļo ciklu izmanto labi ja 3 mašīnas. Vai tas ir efektīvi?

Centrā vietās, kur tam ir pamats, gājēju fāze luksoforiem ir ieviesta. Visur to nedrīkst izmantot, jo samazinās kopējais transporta satiksmei atvēlētais laiks, kā rezultātā palielināsies sastrēgumi.

Maskavas iela pirms krustojuma ar Prūšu ielu abos virzienos - Piedāvāju aizliegt stāvēšanu pirmajā joslā. Ir iespēja novietot automašīnas maksas stāvvietās vairākās vietās, kā arī šķērsielās.

Paldies par ierosinājumu, tas tiks izskatīts.

Pārbrauktuve aiz Mangaļiem - no 6.00 - līdz 9.00 darba dienu rītos cisternu bīdīt šurpu turpu ir traucēklis, lai no rīta liela daļas Vecmīlgrāvja Mangaļsalas un Jaunciema iedzīvotāju tiktu uz darbu.

Rīgas domes Satiksmes departaments ir panācis vienošanos ar VAS Latvijas dzelzceļš par to, darba dienās no plkst. 7.00 līdz plkst. 9.00 un no plkst. 17.00 līdz plkst. 19.00. VAS Latvijas dzelzceļš šajā atzarā ir pārtraucis kravas vilcienu nosūtīšanu uz Mangaļu staciju un no tās, kā arī manevru darbu veikšanu. Līdz ar to pārbrauktuve Ezera ielā minētajā laikā ir garantēti atvērta, bet Tilta ielas pārbrauktuves slēgšana šajā laikā notiek tikai pasažieru vilcienu kustības nodrošināšanai.

Viestura prospekts- Rīta sastrēguma stundās tiek aizvērts dzelzceļš, kas ir visai bezatbildīga rīcība. Nokļūšana ar sabiedrisko transportu nav ātrāka, jo autobusi stāv tajos pašos sastrēgumos, bet ar vilcienu man, piemēram, braukt nav izdevīgi.

Rīgas domes Satiksmes departaments ir panācis vienošanos ar VAS Latvijas dzelzceļš par to, darba dienās no plkst. 7.00 līdz plkst. 9.00 un no plkst. 17.00 līdz plkst. 19.00. VAS Latvijas dzelzceļš šajā atzarā ir pārtraucis kravas vilcienu nosūtīšanu uz Mangaļu staciju un no tās, kā arī manevru darbu veikšanu. Līdz ar to pārbrauktuve Ezera ielā minētajā laikā ir garantēti atvērta, bet Tilta ielas pārbrauktuves slēgšana šajā laikā notiek tikai pasažieru vilcienu kustības nodrošināšanai.

Visām maģistrālajām ielām (Čaka, Valdemāra, Brīvības utt.) jānodrošina daudz ilgāka zaļās gaismas degšana (saskaņota starp krustojumiem), lai notiek dinamiska auto plūsma.

Jau šobrīd Kr.Valdemāra ielā, Brīvības ielā un Aleksandra Čaka ielā ir ieviests t.s. luksoforu „zaļais vilnis” pamatā virzienā no centra, lai sekmētu autoplūsmas izvadīšanu no centra. Vēl vairāk paildzinot zaļo luksofora signālu pa šīm ielām, palielināsies sastrēgumi maģistrālajās ielas, kas tās šķērso. Piemēram, Kalpaka bulvārī, Elizabetes, Lāčplēša ielā u.c.

Kur palikusi iniciatīva un projekts par Ģertrūdes ielas tuneli zem dzelzceļa?

Šogad tiks veikta atkārtota konkursa izsludināšana par šī tuneļa būvprojekta izstrādāšanu. Diemžēl iepriekšējais konkurss ir beidzies bez rezultāta.

Vairoga pārvada krustojums ar Ķīšezera ielu un Čiekurkalna izbrauktuvi - Krustojumā kur pienāk 2 joslas un 3 ielas ir tikai viena josla, kur turpināt satiksmi. Luksofors uz šī krustojuma jāaizstāj ar papildus joslām, tādejādi izveidojot nepārtrauktu auto plūsmu.

Šī problēma tiks risināta, izbūvējot Austrumu maģistrāles turpinājumu uz Meža prospektu.

Ieviešot noteikumu, ka nedrīkst braukt pa tramvaja sliedēm, nekas nemainīsies, ja nebūs attiecīgu sodu. Londonā, piemēram, uz autobusu aizmugures ir lieli uzraksti, ka par iebraukšanu autobusu joslā ir sods 100 mārciņas.

Piekrītam. Šo problēmu var risināt LR Iekšlietu ministrija, veicot grozījumus Administratīvo pārkāpumu kodeksā, kas nosaka soda apmēru par pārkāpumiem.

Pie stacijas - Jāizveido tunelis pie Stokmana.

Ir pieprasīts t/c Stockmann par savu finansējumu izbūvēt gājēju tuneli zem Gogoļa ielas.

Par sabiedrisko transportu - Rīgas sabiedriskā transporta sistēmā ir problēma, ka nav transporta šķērsām pa Rīgu- nav neviena transporta, kas ietu no Čaka ielas vai Deglava ielas pa Pērnavas ielu uz Skanstes ielu. Tas pats arī Pārdaugavā - no Ziepniekkalna uz Imantu un citi tādi virzieni. Lai kaut kur ar sabiedrisko transportu nokļūtu, ir jāpavada vairākas stundas ceļā, pārsēžoties no viena transporta uz citu. Pat ja ir tramvajs no Zasulauka uz Mežaparku, tad tas iet reizi stundā.

Jautājums ir RP SIA Rīgas satiksme kompetencē.

Braucot no Piņķiem Kalnciema tilts, Kalnciema iela- Kad skolēniem 1 nedēļu bija rudens brīvlaiks, tad sastrēgumu nebija. Mans ierosinājums ir - katrai Rīgas skolai iegādāties pietiekamu skaitu skolēnu autobusus, izstrādāt maršrutu attiecīgi kur konkrētas skolas skolēni dzīvo, tajās teritorijās ierīkot speciālas skolēnu pieturas, kur skolēni varētu pulcēties un tādā veidā viņus varētu aizvest uz skolu.

2004./2005. mācību gadā jau tika realizēts pilotprojekts skolēnu autobusu maršrutam no Ziepniekkalna uz pilsētas centru, pamatojoties uz Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta veiktu skolu vadības sniegtās informācijas analīzi par bērnu skaitu, kuri no Ziepniekkalna brauca uz centru. Diemžēl tolaik pilotprojekts sevi neattaisnoja. Ja šobrīd Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departaments pēc atbilstošas datu analīzes konstatētu, ka šādus maršrutus ir iespējams noteikt un tie būtu efektīvi, tad Satiksmes departaments to noteikti atbalstītu.

Jāpopularizē videokonferences, skype.

Paldies par priekšlikumu.


Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas