Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Rīgas mērs nesaprot, kāpēc neizmantot gatavu airBaltic apmaksātu logotipu

“Logotipu izstrādāja kompānija, kurai maksāja airBaltic. Viņi atnāca pie mums un teica: mums ir izstrādāts logotips, ņemsiet? Mums šobrīd cita nav un nolēmām, ka mēs to izmantosim,” Latvijas televīzijā šodien skaidroja Rīgas pilsēta galva Nils Ušakovs (SC). Viņš sacīja, ka _airBaltic _un pašvaldības intereses šajā gadījumā sakrīt, jo abi vēlas, lai Rīgā būtu vairāk tūristu.

Jau esam rakstījuši, ka Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) nākusi klajā ar paziņojumu, kurā apšauba Rīgas reklamēšanai atvēlētās milzīgās naudas summas godīgu un lietderīgu tērēšanu. Rīga paredzējusi pilsētas reklamēšanai nākamgad atvēlēt 5 miljonus, bet šogad vienu miljonu, tā iepriekš sacīja vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC). LRA ir sašutusi par to, ka Latvijas aģentūrām bijusi liegta dalība galvaspilsētas zīmola izstrādes konkursā, kurā ar konceptu LIVE RĪGA uzvarēja Vācijas aģentūra Embassy. Šīs firmas pakalpojumus apmaksāja airBaltic.

Summa, ko paredzējusi atvēlēt Rīgas dome, ir virtuāla, un tā nav rezervēta, televīzijā uzsvēra N.Ušakovs. Naudu tērēšot tikai “pie nosacījuma”, ka ir skaidri redzami nolūki. Viņš uzsvēra, ka airBaltic un Rīgas domes intereses sakrīt – airBaltic piedāvājums tika atbalstīts, jo kompānija vilinās uz Rīgu cilvēkus, reklamējot konkrētus pasākumus.

“Rīgas dome rezervē naudu pasākumiem, kas būs interesanti tūristiem. Nauda ir domāta reklāmas pasākumiem. Lai uz katru latu, ko iztērējam reklāmai, mēs varētu dabūt vismaz to latu atpakaļ nodokļos.”

Viņš neizslēdza iespēju, ka pilsētas reklamēšanai varētu tapt vēl kāds logotips, jo tuvojas Ziemassvētki un pasākumi jāsāk reklamēt vēlākais 1.novembrī. Viņš norādīja, ka izveidots jau logotips Rīgai kā kultūras galvaspilsētai 2014.gada pasākumiem un vajadzēs lemt, kā to visu izmantot.

“Ja pie mums atnāk cilvēki [airBaltic] un piedāvā – lūdzu ņemiet, tas jau ir samaksāts un izgatavots, vai mums neņemt? Vēl minēšu, ka viens logotips ir izstrādāts saistībā ar Rīgu kā kultūras galvaspilsētu. Kādā veidā to apvienosim un izmantosim, tas ir darbs nākamajam gadam.”

“Reklāma ir taisīta par aiBaltic naudu, nevis par rīdzinieku naudu. Viņiem ir izdevīgi reklamēt ne tikai lidojumus uz Rīgu, bet arī pasākumus. Viņi izdomāja, ka var piedāvāt šo logotipu. Vai pēc tam Rīgas domei rīkot atsevišķu konkursu? Rīgai oficiāli var būt tikai viens zīmols. Tas ir ģerbonis. Vai Rīga rīkos konkursu uz smuku reklāmai domātu logotipu bez tā, ko mums ir piedāvājis airBaltic, es to nevaru izslēgt,” sacīja mērs.


Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas