Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Piektdiena, 4. oktobris
Modra, Francis, Dmitrijs

Rīgas pasažieriem jāmin e-talonu saturs

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Zigis
Z
Otrs variants: - čekus drukāt uz līmes papīra, lai pircējs turpat pie kioska var salīmēt etalonu ar viņa čeku. Tad neradīsies problēmas, etalonus varēs atšķirt pēc cenas.
Zigis
Z
Nesaprotu, kāda problēma būtu uzdrukāt tieši uz etalona visu, kas tagad tiek drukāts uz atsevišķa čeka? Vienīgais iemesls ko redzu ir sistēmas ieviesēju tupums un domāšana tikai par savu, ne pasažieru ērtību!
jautrais
j
Jā situācija nav viennozīmūga - jo soda nauda arī ir ienākums, un nav svarīgi, taisnīgi vai netaisnīgi.
aizmārša
a
Man, redz, gribētos zināt, kā cilvēks kas nav ieciklējies tikai uz sava e-talona lietošanu, var paturēt prātā, cik braucieniem tas vēl derīgs. To tak var konstatēt vien, iekāpjot busiņā un izmantojot nolasītāju. Pieļauju, ka ļoti daudzi kādā brīdī nebūs piefiksējuši, cik braucienu un vai vispār kāds vēl atlicis. Nedomāju, ka ideālais risinājums ir notes reizē tik nopūsties un pirkt dārgāko biļeti pie vadītāja. Bijuši jel kaut kur šīs informācijas nolasītāji... Vai varbūt tādi jau ir, tikai es to vēl nezinu?
jautrais
j
Un tas tikai sākums.
Zane
Z
Man gan kioskā trīs dažāda veida dzeltenās biļetes iedeva kopā vienā kaudzītē. Pat gribēdama nevarēju uz tām kaut ko uzrakstīt. Tur jābūt tik erudītiem, kā iepriekšējie rakstītāji "Domubiedrs" un "Mg", lai šīs biļetes atšķirtu. Nesaprotu, kur ir problēma pārdevējam uzrakstīt uz pārdodamās biļetes, kas tur ir iekšā.
pirms
p
Nu tas tak ar noluuku lai atkal var nopelniit uz "lietam par kurām aizmirsām"
alkass
a
Atrunas ir tipisks Rīgas Satiksmes komunikācijas veids. Vai tiek strādāts pie tā, lai novērstu problēmas, kas saistītas ar nepersonalizēto viedkarti, kuras radušās nepilnīgās informācijas dēļ?
***
*
"Pie tā jautājuma tiks strādāts, taču situācija nav viennozīmīga," saka RS preses sekretāre Iluta Bērziņa. Tādēļ viņa pašreiz iesaka pasažieriem pašiem marķēt biļetes dažnedažādiem paņēmieniem. -------------------------------------------- -- Ir nu gan sarežģīts jautājums, pie kā strādāt! Varbūt atkal būs jābrauc uz kādu dienvidzemi gūt pieredzi...
citrons
c
Tu zini, es Rīgas satiksmei uzrakstīju par situāciju, ko novēroju tramvajā, kad vienas pieturas posmā vagonā nestrādāja neviens no karšu nolasītājiem un uzdevu jautājumu, kā jārīkojas pasašieriem šādā situācijā. Saņēmu lielisku atbildi - šāda situācija nav iespējama! Gods un slava! - pēc atkārtota jautājuma tomēr atbildēja, ka jau nu šāda neiespējama sitācija tomēr gadās, tad jāziņo vadītājam, kurš tad došot visiem pasažieriem nulles tarifa biļetes ceļa turpināšanai citā transportlīdzeklī, bet pats braukšot uz depo. Vispār uz nevienu no Rīgas satiksmei adresētajām vēstulēm neesmu saņēmu atbildi pēc būtības, jo atrakstīšanās prasmes tur ir izkoptas uz to vislabāko, un beigās viņi ir balti un pūkaini, bet pasažieri paši pie visa vainīgi!
zaķis
z
A kas notiks, kad tā sistēma uzkārsies?
Domubiedrs to A.J.
D
Diemžēl vēl man nav bijusi iespēja pārliecināties kā strādā šī sistēma, ja braucu maršruta sakritības robežās. Ja būs problēmas, Rīgas Satiksmei tiks rakstīts automātiski e-mail par radušos situāciju!
A.J.
A
Arī mana Līga rīkojās tāpat - vienā zilajā kartīte gan mēneša biļete vienam maršrutam, tikai VISĀM dienā, gan apmaksāti 10 braucieni. Rīgas Satiksme pēc Rīgas domnieku "uzbrauciena" un tautas neapmierinātības mēneša biļešu vienam maršrutam īpašniekiem ir atļāvusi izmantot citu maršrutu transporta līdzekļus maršruta sakritības robežās. Līga savu mēneša biļeti 6.maršrutam izmanto vairākas reizes dienā. Ja viņa braucienam no Dzirnavu ielas līdz Bērnu pasaulei izmanto 11.maršruta tramvaju un mēģina nolasīt karti, nauda tiek atskaitīta no viņas 10 e-taloniem. Ja neliekas ne ziņas, klāt ir kontrolieris un, labākā gadījumā viņa kopā ar kotroli pagūst izkāpt pie Bērnu pasaules lai konstatētu, ka viņa brauc maršruta sakritības robežās nevis ar nenolasītu e-talonu. Vakar Līga "vizinājās" kopā ar kontroli līdz Vidzemes tirgum. Atpakaļ vienu pieturu vai nu kājām vai jāmaksā. Labi, ka vēl neaizveda uz Zooloģisko dārzu, vismaz uz darbu atpakaļ paspēja laicīgi. Kā būs šodien vai nākamnedēļ - nezinu.
pasažieris
p
Tā arī no I.Bērziņas atbildes nesapratu - kur ir problēma dzeltenajām viedbiļetēm uzlimēt uzlīmi vai uzlikt "zīmogu", attēlojot kartes saturu. Lai jau manis pēc paliek visas vienā (dzeltenā) krāsā..
Domubiedrs
D
Kopš ieviests e-talons, esmu ievērojis, ka cvilēki tiek tiešām sabiedriskajā transportā parvietojas, veicot samaksu par braucienu, kas nebija vērojams posmā, kad biļetes bija jākompostarē. Man ir personalizētais e-talons. Mēneša sākumā e-talonā iemaksāju 2 veida braukšanas iespējas - mēneša kartīte vienam transporta līzeklim vienā maršrutā darba dienām un 10 braucienu e-talonu. Tā kā mēneša sākumā biju atvaļinājumā, tad pirmoreiz e-talonu nācās izmantot 7dien, kad man tika nolasīts e-talons 10 braucieniem, bet, iekāpjot nākamajā dienā - 1dienā, tika nolasīts mēneša kartītes e-talons. Jau tajā mirklī sapratu, ka šī sistēma darbojas un tai nevajadzētu radīt milzu problēmas, lai to izprastu visi. Problēmas nav radušās arī maniem vecvecākiem, kas izmanto e-talonu. Turklāt tajās reizēs, kad sabiedriskajā transportā ir iekāpusi kontrole, nevienam no pasažieriem nebija nedz sarezgijumi, nedz kludaini nolasīts e-talons. Kļūdīties var jebkurš, galvenais, lai šī kļūda būtu izskaidrojama un pamatota. Gan pasažieris, gan kontorlieris ir saprātīgas būtnes, lai vienmēr atrastu izeju no jebkuras situācijas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas