Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Piektdiena, 4. oktobris
Modra, Francis, Dmitrijs

RS atļauj samazināt reisu skaitu pilsētā, lai ietaupītu 850 000

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
????
?
.. JAA TAA ARI IZNACA KAA VISI DOMAJA.. IEVIESOT TO DARGO MILJONIEM VERTO E- TALONU BUS SPIESTI SAMAZINAT REISU SKAITU LAI SEGTU ZAUDEJUMUS.. UN VAINIGO KA PARASTI NAV, NEVIENS PAR TO NEATBILDES.. TO KA TRANSPORTA LIDZEKLI JAU TAGAD IR PILNI KA SILKES MUCA.. TAS NEVIENU NEINTERESE.. UN KA AR SAUKLIEM IZMANTOJIET SABIEDRISKO TRANSPORTU NEVIS AUTOMASINAS? JA SABIEDRISKO TRANSPORTA LIDZEKLU PALIEK AR VIEN MAZAK?
Dreiliņu Minna
D
Lūdzu DIENĀ noteikti publicējiet vārdus, uzvārdus un partijas piederību tiem RD deputātiem, kuri balsoja par minēto lēmumu! Protestēju pret nodomu par 4.8% samazināt autobusu reisus, ja daudz mazāk samazinās tramvaju un trolejbusu reisus! Jo: 1)autobusi jau tāpat kursē daudz retāk nekā tramvaji un trolejbusi; 2) autobusi ir daudz pilnāki ar pasažieriem, un tāpēc tur ir tas briesmīgi sasmakušais gaiss, kāds nav tramvajos. Ar kādām tiesībām šādi tiek diskriminēti rīdzinieki no tiem pilsētas rajoniem, kur kursē tikai autobusi?!
Janka
J
Es ar` pārietu uz divriteni, bet tos jau ļoti zog. Daudziem paziņām pie u/v Centra ir nozagti. Kāds uzņēmīgs cilvēks varētu sev biznesu uztaisīt - Rīgas centrā velosipēdu stātvvietu, kur tie tiktu normāli pieskatīti! Ar skaudību noskatījos kā Vācijā un Beļģijā ir lielās velosipēdu novietnes; brauc gan liels, gan mazs!
Zelma Birzniece
Z
Acimredzot,neviens no Rigas satiksmes neizmanto sabiedeisko transportu,jo neredz,ka nelietderigi ir vairaki marsruti,ko esmu ieteikusi vairaku gadu garuma,bet es tacu esmu neprofesionale un mani nav ko nemt vera.Arsts Pozarnovs ir varens profesionals.Uz a/s Dzintars iet 24.trolejbuss vienmer pustukss.Varetu pagarinat 19 trolejbusa marsrutu un atcelt 24 marsrutu.19.marsruta trolejbusu varetu pagarinat marsruta vieta {ja nemaldos 21.trolejbuss}kas iet uz TV Zakusala>Domajot par sim problemam atceros Sveiku,kurs jauta kur palicis generalis.Esot parceltrs darba uz ministriju.Atbilde seko- tad jau galigi pratu izkukojis.To pasu var teikt par dalu no Rigas domes un protams par Rigas satiksmi-tas profesionaliem ar arstu Pozarnov°u prieksgala.
dabasdraugs
d
Paldies par info, bet kā īsti atšifrējamas tās "PIK stundas"?.. Vai PIK ir kāda abreviatūra, ja visi burti lielie? Un kādā valodā?
Johs
J
Varbūt ir iespējams samazināt, bet tad vispirms, lai transports kursētu precīzi pēc grafika. Par kādu grafiku gan var runāt, piemēram 10. tramvajam, ja pie uzvaras pieminekļa rītos ilgi gaida, lai varētu izbraukt uz Uzvaras bulvāri, jo no kreisās puses (Āgenskalna tirgus)nepārtraukti krustojumā iebrauc mašīnas (neievēro noteikumu, ka iebraukt krustojumā aizliegts, ja tas nav brīvi šķērsojams), bet tramvajam zīme - dot ceļu. Vairākums vadītāju nesatraucas (nepieprasa atbrīvot krustojumu) un mierīgi gaidot klausās radio. Vajadzētu pamācīties no Prāgas, kur pēc tramvaja var noregulēt pulksteni un vislielākais sods autovadītājiem ir par tramvaja kustības kavēšanu.
Atbildīgs reņģēdājs
A
Tikai galēji bezatbildīgi reņģēdāji varētu ierosināt ekonomēt uz požarnovveidīgiem parazītiem vai "Rīgas satiksmes" spices algām!
Ofers
O
Bemhens tikai zīmējas medijos, nesen bija kaut kur pat par savu super ceļojumu, kur bijuši kopā ar sievu. Tā jau tā nauda aiziet.
piekrītu RS
p
piekrītu, ar noteikumu, ka līdz ar smirdoņa tr. līdzekļos tā proporcionāli palielinās arī RS priekšnieku kabinetos.
Google
G
Ja sāk rakties pa Internetu, tad var sanākt vesels seriāls vietējai latviešu presei un mēdijiem, kā arī laba mācība nu jau šobrīd par izmēģinājuma trusīšiem kļuvušai Latvijas politiskajai elitei: Fenton Dawson: ACS employeee was en route to Washington Fenton Dawson, who worked for Affiliated Computer Services in the government solutions department, was on his way to a business conference in Washington, D.C., when Flight 5191 crashed... Affiliated Computer Services ... ACS ... a company currently under investigation by the Justice Department for back-dating stock options. Fenton Dawson, the government liaison at ACS, was on his way to Washington to attend a conference – other sources said seminar, minor difference – and the pilots tried to take off on the wrong runway. A horrible, pointless death among many. ACS, you learn from the company's web site, is a spin-off of ManTech (a criminalized CIA front) and was involved in the NSA's Project Groudbreaker (the criminalized NSA under Hayden). The founder and chairman of the ACS board is Mr. Darwin Deason, a generous contributor to the Republican Party. Deason's "partner in crime" at ACS, and a ranking company director, is J. Livingston Kosberg - a former S&L thief. Pete Brewton, in The Mafia, CIA and George Bush, wrote: "Gibraltar Savings, whose chairman, J. Livingston Kosberg, was a prominent fund-raiser in Texas for the Democratic Party."2 Patriots. And "prominent," too. Their company lost a government solutions man on August 27, 2006 - no one will ask him what he knows about back-dating stock options or anything else. Ponder that one. A flush of a suspicion freezes your gaze for a moment. Back to the Internet, take another look at that S&L, get to know the pre-history of Fenton Dawson's employer. At Gibralter Savings down in Dallas, there was this nasty business ... "ROBERT STRAUSS, Dallas attorney; U.S. Ambassador to Moscow and former chairman of the Democratic National Committee; friend of George Bush and former business partner with James A. Baker III; he and his son, Richard, were involved in a number of failed Texas S&Ls, including Lamar and Gibraltar." - <a Yes, "ciascams." Gibralter, like the other S&L heists of the '80s, was a CIA/Mafia operation. CIA/Mafia, like ACS, with "prominent" friends at the pinnacles of both political parties. Dawson must have known many of them. A little searching on the net turns up another interesting connection to ACS - the destruction of the World Trade Center, or at least the plotline. ACS approved the change in Mohammed Atta's visa status in the US from tourist to student, according to the testimony of Huffman Aviation CEO Rudy Dekkers, and Tom Blodgett, a managing director at ACS, before the Kean Commission.3 How far, exactly, was ACS involved in CIA business? The GovExec website reports, "in November 2003, Bethesda, Md.-based Lockheed Martin Corp. acquired a government contracts division of Affiliated Computer Services Inc., a smaller firm, headquartered in Dallas, with DEEP CONNECTIONS TO THE INTELLIGENCE AGENCIES."4 The very idea. The intimate bond was apparent when it emerged that it was an ACS division purchased by Lockheed responsible for torture at Guantanamo Bay.5 What a busy little computer company. Pilns raksts šeit: <a
A13
A
Regulāri braucu ar 24. autobusu. Abos virzienos pusminūti iepriekš nobrauc 224 mikriņš un savāc maksātgribētājus. 40(atmetot tukšo laiku)reisi x 16 pasaž. x 0.40(ko zaudē RS) x 365 = gandrīz 100 000 Ls gadā. Tikai vienā maršrutā! Biju Tallinā, tur kaut kā mikrus nemanīju.
marča
m
Jau ir samazināts kopš pagājušās nedēļas. Šomēnes vēl ir mēnešbiļete, maijā pāriešu uz divriteni un vilcienu. Naudiņu par e-biļešu pilnīgi lieko sistēmu gan iztērēja.
Anda Burve Rozīte
A
8.trolejbusam un 10.tramvajam intervāli ir 12 līdz 28 minūtes jau uz šo brīdi. PIK stundās no paša rīta ir daži reisi ar 6 minūšu intervālu. Turklāt, šie transporta līdzekļi tikpat kā nekad neierodas laicīgi: vai nu kavē, vai izkrīt, vai arī aiziet dažas minūtes ātrāk, kas citās Eiropas pilsētās ir kaut kas neiedomājams. Ar sastrēgumiem to nevar attaisnot, jo, pirmkārt, ar tik grandiozām dotācijām sen bija jābūt stratēģijai, kā sabiedriskajam transportam izvairīties no sastrēgumiem kā tas ir citās Eiropas pilsētās, un, otrkārt, tie kursē absolūti haotiski un ne pēc saraksta arī ne-sastrēguma stundās un brīvdienās. Tas ir vienkārši graujoši nekārtīgs darbs. Jautājumi Rīgas Satiksmei: 1. Kā par tik zemu pakalpojuma kvalitāti var prasīt tik augstu samaksu, kas neatbilst nekādām saprāta robežām, ņemot vērā, cik dramatiski krītas algas, kāpj bezdarbnieku skaits Rīgā utt. 2. Ja tagad sabiedriskais transports kursē, ignorējot sarakstā norādīto, un haotiski, tad ko nozīmē samazināt VĒL reisu skaitu? Vai tas nozīmē, ka 8.trolejbusu būs jāgaida 45 minūtes, bet 10.tramvaju 35 minūtes? Un, ja tā, tad kam vispār vajadzīgs tik zema līmeņa pakalpojums par mūsu, nodokļu maksātāju, naudu?
barabara
b
Es zinu, kā var ietaupīt vēl desmito daļu no tās ietaupītās summas - atlaist no darba Bemhenu! varēs manāmi ietaupīt!
I
I
Pievienojos Jančuka lūgumam publicēt, kas pieņēma šo lēmumu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas