Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Sabiedriskajā transportā vadītāji jau izdod jaunās biļetes

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Nejēga
N
Jaunās sistēmas ieviešana izmaksāšot 14 milj. LVL. Tikšot atlaisti vairāk kā 600 konduktoru .Ja pieņemtu, konduktora izpeļņa mēnesī - 200 LVL, t.i. 2400 LVL gadā . Tātad gadā ietaupītu 1,4 milj. LVL (bezdarbnieku pabalsti un attiecīgais importa pieaugums jaunās sistēmas ieviešanai un uzturēšanai lai paliek uz Rīgas Domes sirdsapziņas) Tātad projekts sevi atpelnītu vairāk kā 10 gados (neŗēķinot uztuŗēšanas izdevumus). Kas par biznesu!! Paliek tikai jautājums kam?
ihaha
i
Nekur pasaulee nav depoziits par bilheti! Pat, ja tas ir programmeejams plastmasas gabals!
Efans
E
e-talons tas tak' moderni un mūsdienīgi - ja ir Parīzē, tad jābūt arī Rīgā, lai domniekiem nav jāsarkst Eiropas kolēgu priekšā !
dēle
d
mūsu RS idioti nav spējuši neko uzlabot, kā tikai izcūkot jau esošo sistēmu, kurai nebija nekāda vaina...tagad rindas pie šofera... e-mēsls un nekas vairāk!!!!
!
!
Jo dārgāku sistēmu ievieš, jo lielāka summa var pierēķināties klāt pa pozīcijām. Viss loģiski. Ieviešot sistēmu par 1000 Ls, neko daudz nozagt nevarētu.
Nemesis
N
"Martā iepriekšpārdošanā pieejamas arī vienreizējās braukšanas biļetes par 40 santīmiem, kuras būs derīgas līdz 30. aprīlim." - BURVĪGI, tātad martā un aprīlī vēl varēs braukt par Ls0.4, bet no maija braukšana OFICIĀLI maksās jau Ls0.5, jo četrdesmitsantīmu biļešu vairs nebūs kā sugas.... Un braukŠanas tarifu NEVIENS NAV MAINĪJIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kāpēc man, reizi pus gadā atbraucot uz Rīgu, lai aizbrauktu uz Mezciemu un atpakaļ, jāpērk biļete dārgāk pie vadītāja par Ls0.5, jāpārmaksā Ls0.10, ja noteikta braukšanas maksa ir Ls0.4 - ČETRDESMIT santīmu? Teiksiet ir "viedbiļetes 5, 10 un 20 braucieniem". Man NEVAJAG man 5, 10 vai 20 biļetes !!!! Es vienkārši vēlos savas DIVAS likumīgās braukšanas biļetes par noteiktajiem Ls0.4 - ČETRDESMIT santīmiem gabalā. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Domubiedrs
D
P.S. Aizmirsu uzrakstīt 2 svarīgākos momentus: 1) kā apgalvo www.letonika.lv, vārds "trolejbuss" tik tiešām ir jāraksta ar 2 burtiem "s" beigās" 2) vai tās biļetes, ko izdos vadītājs, iebāžot to kabatā, nesaņurcīsies un atkal neliks zemoties kontrolierim, lai izskaidrotu, ka tā nav mana vaina..... Ui, tik daudz nepilnību un neprecizitāšu.
Domubiedrs
D
AS "Rīgas satiksme" tik tiešām ir fantastisks uzņēmums. Ieviešot, kā viņi paši apgalvo, lielsiku norēķinu sistēmu, uzņēmums nonācis neapskaužamā situācijā - visi to lamā. Un pelnīti. Pelnīti, jo ne jau cilvēki sabiedrisko transportu izvēlas kā izklaides līdzekli, bet gan kā mehānismu, kurš palīdz valstij pelnīt naudu - respektīvi - kā līdzekli, ar kura palīdzību nokļūt darbā. Starp tiem esmu arī es. Pārlieku daudzas reizes nācies uzdot jautājumus Rīgas satiksmei, taču atbildes ir tik standartveidīgas, ka nav jau vairs nekādas jēgas rakstīt. Daži pēdējā laika atgadījumi: 1) šorīt, braucot uz darbu, autobusā tiek pūsts nevis siltais, bet aukstais gaiss; 2) vakar (svētdien 01.03.2009.) intensīvi pa maršrutiem kursē pagarinātās šasijas autobusi, bet darba dienas rītos īsie autobusi - kur loģika? Un vai to var saukt par resursu ierobežošanu un saudzēšanu. Nē - tā ir lieka izšķērdība, ko varētu arī nosaukt par valsts nozagšanas mehānismu (ne varbūt vārda tiešākajā nozīmē, bet tomēr).
alkass
a
citāts no raksta: "..kas izvietoti sabiedriskā transporta talonā." skan amizanti!
!
!
Pirmais iespaids, ka MILZĪGI nesaimnieciska papīra tērēšana.
Edgars
E
Tas viss tādēļ, ka projekta vadītājs ir cilvēks, kuram interesē tikai un vienīgi naudas lietas - kā saņemt par projekta ieviešanu naudiņu un viss - čau. Testēšanas periods rullē. Nedēļas laikā iztestēs visus variantus - kā tad.
Acīgais
A
šķiet, ka RS atkaļ izceļas ar savu latviešu valodu... Vārds trolejbuss ir rakstāms ar 2 "s" burtiem, bet biļetē redzu tikai vienu "s".. Kā Jums tas šķiet?
Aivars
A
Bet kāpēc jaunās biļetes ir tik lielas? To visu informāciju var saspiest un 2x mazāka papīra - izmaksas par papīru samazināsies 2x + tomēr ekoloģiskāk.
pasažieris
p
Ar galvu jau RS darboņi nedraudzējas nemaz. 1. Kāda velna pēc vēl būtu jāreģistrē mēneša biļete, ja reiz nauda sen jau RS ir samaksāta? Īpaši jau vecam, slimam pensionāram, vai mazam pirmklasniekam, kuri pārpildītajos transporta līdzekļos nu nekādi nespēs aizlauzties līdz tam verķim. Ja reiz izdomāts tāds marasms, tad vismaz būtu karšu lasītāji novietoti pie durvīm, pa vienam katrā pusē, lai iekāpjot arī varētu reģistrēties. 2. Tas, ka talonu tirgošana šoferim apgrūtina un palēnina tiešo darbu un nekādi neuzlabo satiksmes drošību, sen ir skaidrs, īpaši PIK stundās. Tagd vēl izdomājuši šo procesu sarežģīt. Būt aizbraukuši kaut vai uz Amsterdamu pieredzes apmaiņā - katrā transpotlīdzeklī pie priekšējām durvīm sēž kasieris/konduktors, pārdod un apzīmogo šo biļeti un visi apmierināti, vadītājam nab jānovēršas no tiešā darba.
Kiki
K
MAN IR JAUTĀJUMS: "Martā iepriekšpārdošanā pieejamas arī vienreizējās braukšanas biļetes par 40 santīmiem, kuras būs derīgas līdz 30. aprīlim." Bet es noteikti nenobraukšu visas vienreizējās papīra biļetes par 40 santīmiem, ko esmu iegādājusies - vai es varu tās kaut kur atdot atpakaļ?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas