Sūdzas par e-talona lasītāju bloķēšanu
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
LASĪTĀJA SŪDZĪBA
Situācija sekojoša: svētdien braucu 6.tramvajā virzienā uz centru. Pieturā “Vidzemes maiznieks” ievēroju, ka tūlīt pēc braukšanas uzsākšanas karšu lasītāji tika nobloķēti - skaidrs, prieksā kontrole, taču tas tika izdarīts tik savlaicīgi (tramvajs brauca apmēram 1 minūti), ka radās aizdomas, ka visi, kas iekāpa, nepaspēja reģistrēt braucienu. Pie LMT ēkas iekāpa kontrole, vienu puisi, kas apgalvoja, ka nav varējis reģistrēties, noštrāfēja.
Taču arī pēc kontroles izkāpšanas karšu lasītāji palika bloķēti. Tāpēc visi, kas iekāpa tramvajā pie VEF Kultūras pils un rūpnīcas VEF, spiestā kārtā kļuva par bezbiļetniekiem. Kāpjot ārā no tramvaja man 4 reizes nācās atkārtot vadītājai, ka lasītāji ir bloķēti, pirms viņa reaģēja.
Situācija ar bloķētajiem karšu lasītājiem neatkārtojas pirmo reizi. 14.augustā tas pats bija 5.trolejbusā, kad tas ar bloķētiem lasītājiem brauca no Briāna ielas līdz pat galapunktam, piespiedu kārtā degradējot 12 pasažierus zaķu kārtā, mani ieskaitot. Kontrolieru potenciālais guvums - 60 ls.
Rīgas Satiksme uzziņās saņēmu paskaidrojumu, ka par bloķētiem lasītājiem jāpaziņo vadītājam. Taču pasažieri to nezina. Žēl noskatīties, ka 70+ gadīgs tantuks ar spieķi rokās steberē no viena bloķēta lasītāja pie otra, veltīgi mēģinot reģistrēt braucienu.
RS uzziņas visu atbildību nogrūž vadītājam. Taču - vai nav pārāk liela atbildība no vadītāja, kuram 1) jāpārdod biļetes 2) jauzmanās, lai kāds pasažieris neiesmērē neīstu naudu 3) jāslēdz maiņa 4) jābloķē lasītāji, 4) jāatbloķē lasītāji - un jālavierē pa sastrēgumiem un jābrauc tā, lai visi dzīvi, sveiki un veseli nokļūtu galā. Pārāk daudz roku darba 14 miljonu sistēmai.
Šie nav vienīgie cāļi, ko man kā pasažierim izdevās saskaitīt rudenī. Absolūti neefektīva bagāžas apmaksa un nulles taloni avārijas gadījumā (gribētu redzēt, kā tramvaja 2.vagona pasažieri organizētā pulciņā dodas pēc šiem taloniem, vai brīdī, kad tramvajs deg zilās liesmās, vadītājs vēl mēģina izdot nulles biletes). Nemaz jau nerunājot par to, ka Rīgas satiksmes uzziņas nestrādā brīvdienās un naktīs (karšu bloķēšana?) un nav pat spējīgs iedot informāciju par etalona atlikumu - pakalpojumu, ko saviem klientiem nodrošina pat visprimitīvākā karšu izdošanas sistēma.
Valters Paiders
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
39 komentāri
r
Wala
oma
bomžatņiks uz riteņiem
normāls cilvēks
trusis nejaukais
jeh
nezinītis
mazepa
Spēļu lācītis
alkass
zaķis
pasažieris
Sniper'sEye
Zigurds