Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens, komitejas deputātus informēja, ka "ir dažādas iespējas, kā to darīt". Viena no tām ir samazināt pakalpojumu apjomu vēl par 8%, samazinot reisu skaitu pēc plkst.21.00, katrā maršrutā atstājot vismaz vienu reisu stundā. Šādi RS ieekonomētu divus miljonus. Paaugstinot braukšanas tarifu par 10 santīmiem, RS nopelnītu 4,1 miljonu, savukārt samazinot maksas atvieglojumus kādām pasažieru kategorijām, ieguvums varētu būt 7,9 miljoni. Papildus tam RS domā darbinieku atalgojumu samazināt par 15%, neapdrošināt darbinieku veselību, kā arī atteikties no sociālo pabalstu izmaksas, šādi ieekonomējot miljonu. RS skaidro, ka iespējas taupīt citās pozīcijās ir ierobežotas. "Tarifu celšana ir neiespējama, varat aizmirst!" sašutis par RS ziņojumu bija vicemērs Jānis Dinevičs (LSDSP), norādot, ka ne uzņēmuma padome, ne satiksmes komiteja tam nepiekritīs. Mērs Jānis Birks (TB/LNNK) vairākkārtīgi uzsvēris, ka tarifu palielināšana šajā ekonomiskajā situācijā netiks pieļauta. Domnieki arī neatbalstīja iespēju par atlaižu atcelšanu. Komiteja vienojās RS meklēt papildu naudu no pašvaldības līdzekļiem, kā arī uzdeva RS pārskatīt savu budžetu.
Tarifus sabiedriskajam transportam sola necelt,var mazināt reisus
Rīgas domes satiksmes un transporta lietu komiteja otrdien, skatot pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) budžeta projektu, noraidīja ideju par sabiedriskā transporta biļešu cenu paaugstināšanu no 40 uz 50 santīmiem, taču neiebilda sniegtā pakalpojuma apjoma samazinājumam vakara stundās. Uz otrdienas sēdi deputātiem sagatavotajā ziņojumā RS rakstīja: ja pašvaldības dotācija šogad paliks pagājušā gada līmenī — 47 miljoni latu —, tad RS būs jāsamazina izdevumi vēl par 15 miljoniem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.