Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Ušakovs rīdzinieku kampaņu vērtē kā veiksmīgu; galvaspilsētā deklarējušies ap 10 000 cilvēku

Aizvadītā 2013.gada pēdējos trīs mēnešos, kad pašvaldība sāka sociālo kampaņu Esi rīdzinieks!, galvaspilsētā deklarējušies ap 10 000 iedzīvotāju.

"Sociālā kampaņa, kas aicināja deklarēties Rīgā, neskatoties uz pretdarbību, kādu tai izrādīja labējās partijas, ir norisinājusies veiksmīgi," norāda Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (Saskaņas centrs). "Atgādināšu, ka iedzīvotāju ienākuma nodoklis nonāk tās pašvaldības budžetā, kur cilvēks dzīvo, nevis tur, kur strādā. Dati rāda, ka Rīgā strādā un dzīvo līdz pat 100 000 iedzīvotāju, kas šeit nav deklarējušies. Viens Rīgā strādājošais budžetā gada laikā iemaksā aptuveni 1500 eiro. Tādējādi Rīga ik gadu nesaņēma ap 150 miljonu eiro."

Sociālā kampaņa tika sākta, lai mudinātu tos, kas faktiski dzīvo Rīgā, bet ir deklarējuši savu dzīvesvietu citās pašvaldībās, mainīt šo statusu. Tādējādi cilvēki tika mudināti ievērot likuma prasības par dzīves vietas deklarēšanu, tika papildināts pilsētas budžets,  kā arī  rodas iespēja saņemt tās priekšrocības, ko pašvaldība nodrošina savā administratīvajā teritorijā deklarētajiem iedzīvotājiem.

"Pateicoties sociālajai kampaņai un biļešu reformai, mums ir izdevies panākt, ka pilsētas 2014.gada budžetā ienāks ap 15 miljoniem eiro. Tas sākumam ir labs rezultāts. Atgādināšu, ka, piemēram, Ziemeļblāzmas remonts pilsētai izmaksāja 12 miljonus eiro, Spīķeru promenāde - 7 miljonus eiro, pagalmu remontu programma gadam - 6,5 miljonus eiro, Salu tilta remonts, ko uzsāksim šogad - 10 miljonus eiro," saka Ušakovs.

Lai informētu iedzīvotājus, kāpēc nepieciešams deklarēties galvaspilsētā atbilstoši savai  faktiskajai dzīvesvietai, pašvaldība rīkoja plašu sociālo kampaņu Esi rīdzinieks!. Tajā tika stāstīts gan par pašvaldības sabiedriskā transporta biļešu reformu, gan par to, kādi ieguvumi katram iedzīvotājam  personīgi, gan pilsētas budžetam kopumā un tādējādi arī visiem citiem rīdziniekam rodas, ja nodokļi tiek maksāti savai pašvaldībai, kas tos tālāk var izmantot sociālajam atbalstam un pilsētas attīstībai. Sociālā kampaņa tika īstenota vairākos medijos, kas pašvaldībai izmaksājis ap 145 580 latu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas