Maxima Latvija jau ir nosūtījusi pieprasījumu bloķēt krāpniecisko saturu, kā arī ir iesniegts iesniegums Valsts policijā par konkrēto gadījumu.
"Tas ir patiesi skumji, ka tik sarežģītā situācijā ir negodprātīgi cilvēki, kas izmanto Maxima vārdu, lai gūtu sev labumu. Esam jau vērsušies atbildīgajās institūcijās, lai cīnītos pret šo viltus loteriju. Šobrīd mums viesiem vajadzētu būt vienotiem, ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par mūsu pašu un līdzcilvēku veselību trauksmainajā Covid-19 vīrusa izplatības laikā. Jau esam informējuši, ka stājoties spēkā ārkārtas situācijai, lai samazinātu cilvēku masveida pulcēšanos publiskās vietās un, rūpējoties par cilvēku veselību, esam pieņēmuši lēmumu samazināt reklāmas aktivitātes un pārcelt ieplānotās akcijas," komentē Dupate-Ugule.
Maxima atgādina, saņemot šādus un līdzīgus ziņojumus, tie ir rūpīgi jāizvērtē – jāidentificē ziņojuma sūtītājs, ziņojuma saturs, interneta adrese, uz kuru ved ziņojums, un to, vai īsziņas saņēmējs ir piedalījies kādā loterijā vai izlozē.
Maxima vērš uzmanību, ka īsziņas tiek sūtītas tikai klientiem, kas to atļāvuši savos Paldies profilos, kā arī to nosūtītājs vienmēr būs Maxima vai Paldies. Saistītās saites vienmēr vedīs uz uzticamu avotu – www.maxima.lv vai citu ar veikalu saistītu avotu. Klientiem nekad nav jāpiesakās trešo pušu pakalpojumiem, jāmaksā par papildus pakalpojumu abonēšanu vai balvu piegādi. Ja esat saņēmuši Maxima īsziņu vai e-pastu, kura uzticamība rada bažas, Dupate-Ugule aicina rakstīt Maxima sociālajos medijos, uz e-pastu [email protected] vai zvanīt uz informatīvo tālruni 80002020.