Laika ziņas
Šodien
Migla
Otrdiena, 12. novembris
Kaija, Kornēlija

Rail Baltica pēdas arī uz autoostas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bono
B
Šajā stāstā teikšana jādod arhitektam Pēterim Bajāram! http://outofbox.lv/architecture/riga-multimodal-terminal
Ika
I
Jā, Bono, smuks projekts šim Bajāram. Izskatās ļoti glīši.
  • 0
  • 0
Iesaku aizbraukt uz Eiropu
I
ne tikai uz Londonas Soho, Hamburgas Rēperbāni un Amsterdamas sarkanajiem lukturiem, bet pie reizes arī aplūkot dzelzceļus. Pilsētu teritorijās dzelzceļi pārsvarā atrodas pazemē.
Barons
B
Tas Autoostas konkurss mani reāli uzjautrināja. Vēl jautrāk būtu, ja būtu jau uzbūvēta jauna Autoosta un tad izrādītos, ka kāds stūris jānojauc Rail Baltic dēļ. Varbūt Rail Baltic varētu palaist zem Gaismas pils ar pieturu Nacionālā bibliotēka?
Agris
A
Nevajag to dzelscelu,brauksim ar zirgiem,riksam.Indigais punduris no kremla atsutis ezelisus.
To
T
Nav asprātīgi.
  • 4
  • 3
Ieva
I
Vismaz lai vēl trakāk nesačakarē satiksmi, jo Rīgā tāpat jau tāpat intensitāte mazinātos, ja nevajadzētu līkumiem braukt dzelzceļa dēļ.
Parvilcienu
P
Visos rakstos tiek jaukta šobrīd apspriežamā projekta būtība, vienkāršiem vārdiem runājot, šobrīd tiek precizētas projekta robežas un projektēšanas uzdevuma nosacījumi , par ko es esmu ar abām rokām PAR, projekta risinājumi tiks diskutēti nākamajās projekta izstrādes stadijās, tur parādīsies arī apspriežamas vietas.
ta nu gan
t
Apspriežamajām vietām bija jābūt noskaidrotām jau vismaz pirms 10 gadiem un attiecīgi tās vietas nevajadzēja apbūvēt. Par ko te tiek muldēts visu laiku, bet karti līdz šim tā arī nevar nopublicēt, lai vispār kāds saprastu, par ko tiek runāts.
  • 0
  • 1
Ilmārs
I
Vai tie, kuru mājas projekta dēļ netiks nolīdzinātas līdz ar zemi, nevarētu aizvērties, bet labāk kopā ar visiem padomātu, kāds būtu labākais risinājums dzelzceļam, ko vajadzēja jau uzbūvēt pirms 20 gadiem, kad problēmu būtu daudz mazāk. Tikai toreiz jau nevienam nebija laiks domāt par šādām valstiskām lietām, visi noņēmās ar prihvatizāciju.
dfg
d
Tas nav normāli, ka ceļā no Pērnavas līdz Rīgai (180 km) vilciens nekur nepieturēs Latvijā, it kā tas šķērsotu tūksnesi. Jātaisa pieturvieta Vidzemē!
j
Tūja vai Zvejniekciems
  • 0
  • 0
Galīgi nevietā
G
atrodas centrālā dzelzceļa stacija. Dzelzceļa uzbērums šķel pilsētu uz pusēm un paralizē ceļu satiksmi. Vajag pārvietot dzelzceļu ar visu staciju uz piemērotāku vietu, bet pa dzelzs tiltu palaist auto.
Žoržs
Ž
Tas taisnība, ka dzelzceļa uzbērums pārgriež pilsētu, bet nu - ceļu (automašinu) satiksmes paralizēšana gan nav arguments - automašīnas jau pašas (kad to daudz) pilsētu paralizē.
  • 1
  • 0
nesaprotu
n
ja jau noraks uzberumu, tad ari jaunu tiltu cels par Daugavu vilcieniem?
Gocis
G
Projekts ir lielisks, un tas obligāti jārealizē! Jāizskauž tā sūnu ciema domāšana, citādi arī paliksim nomale.
!
!
Ar ko tas lielisks? Piemēram, valstij, kurā dzimstība krītas un ir zem ataudzes normas, valstij, no kuras prot izbraukt arī bez moderna dzelzceļa? Vai var konkretizēt, kādas kravas plānots pa to vest no Latvijas, kur tad liks ostu jaudas? Jums ir labas partijas rupora iemaņas, bet jēgas mazāk pat par to. Ka tikai celt (un pie reizes apzagties).
  • 5
  • 7
vai!
v
Esmu pret... vilciens skries gar manu sirsniņmājiņu! Tas veselībai kaitīgi!
  • 4
  • 3
Juhans
J
Laix staciju ORIGO pārdēvēt par staciju RIMI, jo RIMI ir Latvijas brends, bet no vārda ORIGO neviens neviens to RIG nevar izvilkt, ja nav polšidzēris.
???
?
bez polša tiešām Tevi nesaprast!
  • 3
  • 3
Krietnaiss
K
Visa Latvija noliec galvu Baltgaļa un Satiksmes ministrijas komandas priekšā,kas piepūta smadzenes pusvalstij, stāstīdami pasaku stāstus par ātrvilcienu satiksmi un izdevīgajiem braucieniem. Tagad arī lēnām lien ārā āža kāja. Galvenā tomēr būs kravas dzelzceļa nozīme, varbūt būs arī pasažieri. Mārupiešu bažas bija patiesas, jo mistiskai loks caur lidostu tiks izmantots galvenokārt kravas transportam apejot Rīgu. Un nevis uz lidostu, kur tiek solīti mistiskie 13 milj. pasažieri un ''augstas pievienotās vērtības'' aviokravas. Visi nākotnes skaitļi uzpūsti, pieņēmumi mistiski. Balgalis ar uzvarētāja sajūtu pauž apmierinājumu, ka iedzīvotāji tāpat neko nevarēs ietekmēt. Demokrātijas paraugstunda. Varas partija aiz muguras, kurai viņš noziedoja naudu divas dienas pirms projekta finansējuma saņemšanas.
Kārlis
K
Āža kāja tiešām lien laukā: protestētāji skaisti runā, bet pamatā ir pašlabums, personīgās ērtības un viena otra tumsonība! Protams, te piestrādā arī valsts ienaidnieki, kuri gaida vilcienus no austrumiem!
  • 8
  • 7
bulšits
b
Visām lidostām ir sliežu pievadceļi...tas nenozīmē,ka no Gatwikas uz Londonu vadā akmeņogles
  • 11
  • 3
Urrrāāā
U
Nesen LV mēdiji informēja, ka Zviedru -Somu celulozes nokosšanu finansēja Savickis. Kad es centos LV diblomasai paskaidrot, ka tās ir gan darbavietas gan nodokļi gan pensijas un to nokost grib krievu mafija, tad diblomas teica ka es esmu dumjš,jo tikpat kā visi LV MĒDIJI PILNĀ RĪKLĒ TAURĒJA CELULOZES BRIESMĪGUMU. Kas šoreiz finansē visas šīs bandīt propogandas čuras...???
Hm
H
Un kad tad Rīgā būs sabiedriskā apspriešana?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Brante izstājusies no LRA

Rīgas domes deputāte Ieva Brante izstājusies no partijas "Latvijas reģionu apvienība" (LRA), aģentūru LETA informēja politiķe.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas