Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +6 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Stockmann investē digitālajā attīstībā – izstrādā jaunu aplikāciju, lojalitātes programmu un e-veikalu

Pēc pagājušajā gadā veiktās vērienīgās Delikatess nodaļas rekonstrukcijas universālveikals Stockmann turpina attīstību, investējot digitālajos projektos. 1. jūnijā darbu uzsāka jauna lojalitātes programma un aplikācija klientiem, savukārt jūnija beigās paredzēts laist klajā jaunu modes un mājas preču e-veikalu. Visi risinājumi darbosies Baltijas valstīs un Somijā.

"Šogad universālveikala fokusā ir daudzkanālu iepirkšanās vides attīstība, un šie jaunie risinājumi palīdzēs nodrošināt vienlīdz augstu klientu iepirkšanās pieredzi visos mūsu kanālos kā klātienē, tā e-vidē. Gan jaunā aplikācija un lojalitātes programma, gan e-veikals veidoti, ņemot vērā mūsu klientu vēlmes un pielāgojoties viņu vajadzībām. Mums vienmēr ir svarīgi nodrošināt klientus ar tādām izvēlēm, kas atvieglotu viņu dzīvi, padarītu to ērtāku un iedvesmojošāku," norāda universālveikala Stockmann direktore Dace Goldmane.

Stockmann pastāvīgo klientu programma ar vairāk nekā 200 tūkstošiem reģistrētu dalībnieku ir populārākā tirdzniecības centru programma Latvijā. Turpmāk tās nosaukums būs MyStockmann lojalitātes programma, un tā pēc vienādiem nosacījumiem darbosies Latvijā, Igaunijā un Somijā. Programmas dalībnieki varēs krāt punktus, izmantot līmeņu priekšrocības, atlaides un citus īpašos piedāvājumus, iepērkoties visu trīs valstu universālveikalos neatkarīgi no dzīvesvietas, kā arī e-veikalā.

Līdz ar jauno lojalitātes programmu darbu uzsāks arī MyStockmann aplikācija, tādejādi klientiem vairs nebūs nepieciešama līdzšinējā plastikāta lojalitātes karte un visas priekšrocības būs pieejamas vienuviet. Tāpat arī no aplikācijas varēs ērti nokļūt Stockmann e-veikalā.

Līdztekus pārmaiņām lojalitātes programmā, jaunu veidolu un uzlabotu funkcionalitāti iegūs arī Stockmann mājas un modes preču e-veikals. Jaunā interneta veikala platforma nodrošinās ērtāku iepirkšanos un plašāku sortimentu, jaunas norēķinu un preču saņemšanas iespējas, kā arī vēl iedvesmojošāku saturu.

Uzlabojot klientu iepirkšanās pieredzi, pārmaiņas gaidāmas arī klātienes norēķinos, – gada beigās Rīgas universālveikala Delikatess nodaļā paredzēts ieviest pašapkalpošanās kases.

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas