Pēc atvēršanas kuģošanai tā savienošana 20.jūnijā aizkavējusies uz vairākām stundām. Tas radīja problēmas satiksmei, atsaucoties uz laikrakstu Kurzemes Vārds, vēsta portāls Db.lv.
Speciālās ekonomiskās zonas tehniskā direktora vietnieks Egils Sveilis laikrakstam skaidrojis, ka tilta savienošana patiešām aizkavējusies,
jo darboties atteikusies automātika. Tādēļ operatoriem nācies šo darbu
paveikt ar rokām, kas nav tik vienkārši. Par notikušo nekavējoties esot
informēti SIA Rīgas tilti vadītāji, kas bija atbildīgi par
rekonstrukcijas norisi un kvalitāti. Kalpaka tilts niķojas ne pirmo
reizi.
Savukārt SIA Rīgas tilti ģenerāldirektors Albīns Jasaitis skaidrojis, ka tilta grafiku bieži neievēro kuģu kustības dēļ, tāpēc nevarot teikt, ka tilta mehānisms ir slikts. 20.jūnijā automātika esot rādījusi, ka tilts ir aizvērts, taču faktiski to nācies līdz galam aizvērt rokas režīmā. Viņš atzina, ka trīs gadu garantiju paredz līgums, tāpēc Rīgas tilti sekošot situācijai. Viņš gan norādījis, ka ažiotāža presē liekot viņam "just konkurentu elpu". Tilta mehānisms izgatavots Vācijā, to uzstādījuši apakšuzņēmēji, kurus A.Jasaitis neatklāja.
Pēc tilta atjaunošanas viņš Kursas Laikam bija teicis: "Pēc šādas rekonstrukcijas tas var droši kalpot nākamos
simt gadus."