Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

CSDD mudinās izskaust no satiksmes pēc smagām avārijām "atdzīvinātus" auto

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
:)
:
diez kāpec tāds reklāmraksts? vai tik ne tāpec ka tiko parādijās 3 ceturkšņa pārdošanas rezultāti, un atkal samazinājies noiets. ja tagad katrs pirks jaunu neviss taisis veco, tad tirgotāji būs starā.
nu stridigi strīdigi
n
es ar savu nisanu kad mežacūku noķēru, domāju ka uz lūžņiem jāved bet kad pēctam pīpajot apskatījām, nebija tik traki, pamatkonstrukcija bija ok, kapotu spārnus, durvis apmainit nav problēma, šur tur iztaisnojām ar gomkratu, šur tur nācās piemetināt pagarinājumus jo bleķi iztaisnot nevareja un skat beigās pat riteņu savirze nebija jāpārregulē, autiņš 5 gadus vel brauca oficiāli caur skatēm, un vel tikpat jau kā norakstīts pa mežiem izbraukāja.
klopolkioplkjh
k
Interesanti,kā Rīgā vecie baltie pilsētas mikriņi ar beigtiem aizmugurējiem amīšiem vai pat atsperēm tika reeeeeguuuulāaari pie skates ko???? Vai CSDDDDDD nav ko teikt un kā tiem busiem ar izplūdes gāzēm? Lai atbild ibio
kiriku
k
Vispār es kaut kā medijos sadaļā "šausminošās avārijas" nekad neesmui redzējis ziņu, ka bembis, braucot atļautā ātrumā, ar šoferi skaidrā pie stūres, avarējis, jo vienkārši izjucis uz šosejas, braucot ar 90 kmh. Kaut kā parasti visi noslīd no ceļa, saduras ar fūrēm, zaudē kontroli, aizmieg. Bet pret fūri vai aizmigšanu nepalīdz vislabākais auto. Otrs jautājums - ņemam Volvo 240, kuram kāds ielicis sānos. Pieņemsim, ar metinātām durvīm. Ņemam mazlitrāžas ķīniešu auto, bet pilnīgi jaunu. Triecam ar vienādu ātrumu pret sienu. Es gribu redzēt rezultātu.
nu tu ņem 2 galejibas
n
bet es esmu redzejis kad no volksvāgena kādus 3-4 gadus veca saduroties ar tādu pat ķīnieti nobirst viss kas var nobitr un tas tālāk jāved ar treili, kamer ķīnietims spērns un lukturis cietuši, atliec spārnu no riteņa un brauc tālāk. volvo tomer ir tankuģis ar vai bez durvīm un ne jau par metinātām durvīm ir stāsts bet par to ka no 3-4 autiņiem saliek lego mašiniti un pāc tam brīnās ka tā izjūk pat nenozimigās sadursmēs
  • 1
  • 0
Gājējs.
G
Problēma ir daudz plašāka. CSDD nodarbojas ne ar to, kas būtu vajadzīgs. Ceļu stāvoklis jau vien parāda, ka CSDD nespēj ietekmēt to. Tāpat CSDD nespēj samazināt nogurušo vadītāju skaitu. Pārbaude kravas fūras. Bet kā brauc Ātrās medicīniskās palīdzības, ugunsdzēsēju un citu dienestu vadītāji, kuri dežurē 24 stundas pēc kārtas, bez atpūtas. Par tiem CSDD klusē, it kā tie nedzīvo Latvija un nebrauc noguruši pie stūres.
melnais humors
m
Manuprāt, būtu labi, ja auto avāriju vēsturi varētu apskatīt CSDD vai kādā citā vietnē tāpat kā tehnoskās apkopes informāciju. Tad automašīnu pircēji vismaz zinātu, uz ko viņi skatās un kas viņus sagaida, ja nopirks pēc avārijas atjaunotu auto.
Senais
S
TA vajadzētu atkārtot pēc katras avārijas, jo var gadīties kāda ārēji nepamanāma kļūme stūres iekārtā vai kur citur. pat bremzes var palikt karājamies mata galā. Protams, vislabāk būtu, ja cilvēkiem prāts liktu pašiem to pārbaudīt pie sertificētiem speciālistiem.
nu tā gluži naf kā dziedi.
n
bremzes var noraut tāpat vien uz mūsu ceļiem, ir gadijies kad burtiski norauj bremžu vadus no aizmugurējā tilta, tur avāriju nevajag. tāpat stūraes iekārta var izjukt nedēļu pēc apskates iziešanas. ne nu jauns tev ko garantē , ne remontēts obligāti ir slikts
  • 0
  • 0
Senais
S
TA vispār vajadzētu uzticēt atbildīgiem meistariem, kas ar savu personīgo uzlīmi apliecina atbildību un atbild reāliu, ja kas tehnisku iemeslu dēļ atgadās. , nevis kā tagad CSDD augstprātīgiem zaļknābjiem
  • 1
  • 0
wet
w
Šajā banānu valstī es pat neizslēdzu versiju, ka vajag palīdzēt jauno auto segmentam un tāpēc tagad katru skrambiņu novērtēs kā "atdzīvinātu auto" un sāksies problēmas. Pie vienas vietas. Es gribu braukt ar vecu bet labi sakoptu biznesa klases mašīnu un labāk regulāri maksāt vietējiem servisiem nevis atstāt savu naudu caur skandināvu bankām kaut kādiem tur molleriem vai inčeipiem, kas tāpat nepieder latviešiem.
..
.
Rietumos sho funkciju pilda apdroshinaataajs,pirmkaart regjistree visus "claim'us"...ja kvalitatiivs remonts, peec avaarijas, paarsniedz auto tirgus veertiibu ,auto noraksta un polises njeemeejam izmaksaa kompensaaciju mashiinas tirgus veertiibaa.
e.
e
Tas ir normālās valstīs. Ne šeit, kur apdrošinātāji ar servisiem savienoti otkata ķēdēs.
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas