Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

FOTO: Rīgā piestāj simboliska reisa vilciens no Viļņas uz Tallinu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
rekur
r
Visā Rietumeiropā vilciena biļetes ir ļoti dārgas. Par 50-60 EU varbūt, ka izdosies aizbraukt līdz Tallinai vai Viļņas, bet ceļš uz Varšavu vai Berlīni jau maksās 200-300 EU. Ar lēto avioreisu var izrādīties 4x lētāk un ātrāk. Reālā dzīve no reklāmas brauciena stipri atšķirās...
ha ha ha...
h
Ļoti simbolisks vilciens: Padomijas vagons ar uzlipinātu Eiropas kolhoza karogu. Kurš šito farsu apmaksā?
x
x
..igauņi pārkrāsojuši savus vecos krievu vagonus un par Eiropas naudu izrādās...pašiem smuki jauni vilcieni.
cerība
c
Padomju laikos bija tāds vilciens Čaika no Tallinas līdz Viļņai. Biļetes bija lētas, ļoti ērts vilciens. Visu iznīcināja, tagad grūdīs lielu naudu, lai atjaunotu... Tā taču ir Latvija - iznīcināt un atjaunot par lielu naudu...
vispār jau
v
čaika bija Tallina - Minska.
  • 2
  • 0
atpakaļrāpulim "cerība"
a
Varēji arī lidot uz Viļņu -- caur Maskavu.
  • 1
  • 1
sise to cerība
s
vai pats(i) brauci vai atstāsti vecmāmiņas teikto? Es tajā laikā braucu no Tallinas līdz Brestai......
  • 2
  • 0
Vārdss
V
Tikai cik stundas līdz Tallinai tas "ērtums" brauca? :) Starp citu, tajā līnijā jau nekas nav iznīcināts - arī šobrīd Tu vari līdz Tallinai braukt ar vilcienu (pārsēšanās gan Valgā - taču maršruti ir saskaņoti). Vienīgi uz Viļņu vilciens vairs nekursē - tiesa gan, sliedes jau ir savā vietā. Starp citu, bija arī otra alternatīva - dīzelis Rīga - Tallina, kas gāja caur Aloju, Pērnavu - bija lētāk un ātrāk. Taču arī tas brauca ilgāk nekā šobrīd autobusi (~4 h).
  • 2
  • 0
apm,tā
a
Par 500km uz ši ceļa biļešu cena būs virs 200eiro --- protams sākumā biļetes būs lētas ,bet nepaies ne pieci gadi un cena būs augšā,jā un vēl ja nebūsi rezervējusi biļeti +4-8 eiro,tad vari vilcienā netikt. Ar šo vilcienu celsies arī lidmašīnu biļetēm cenas un autobusiem.
einars
e
Ja saglabāsies zema pasažieru maksātspēja vai arī vilciens nemaz nebūs tik ātrs,kā gribētos(piemēram,turpinās braukt uz Tallinu caur Tartu),tad cenas autobusiem necelsies - turpinās kursēt lēti Simple Express tipa autobusi.Bet ja cilvēki vairumā sāks saņemt normālas algas vai pensijas,tad ātrgaitas vilciens vispār atstās maz cerību autobusiem.
  • 1
  • 0
einars
e
Vajag tādu vilcienu,protams.Tas,ka starp Baltijas galvaspilsētām pa sauszemi kursē tikai autobusi,bet vilcieni brauc tikai iekšzemes reisos(izņemot tīri simboliski "starptautisko" reisu Rīga-Valga ar puskilometru pa Igauniju),nav normāli.Tikai vilcienus vairs ne ar tiem plauktiem un galdiem,lūdzu - regulējamos krēslus vai kupejas tiem,kuri grib braukt ar īpašu komfortu.
ormanim
o
Kāpēc uzreiz man un miegamice?Cilvēku prasības ir dažādas,ja gribi zināt.Savā laikā bija kupeju vagoni arī uz Liepāju un Daugavpili,un tukši nebrauca.
  • 0
  • 0
ormanis
o
Tev vajag kupeju lai brauktu uz Viļņu, miegamice?
  • 0
  • 0
Vija
V
Vakar šis vilciens brauca gar Torņakalna staciju. Tad nu iedomājos, ka vajadzētu paskatīties sarakstā, kādos laikos šis vilciens kursē. Būtu jau labi...!!!!!!!!!
Dr.xy
D
Ta ka buvdarbi saksies 2016.gada,tad lidz tam laikam,kamer vel ir krievu izmera sliezu cels,ir japaspej veikt okupacijas seku likvidesanas galveno sastavdalu, lopu vagonu reisi austrumu virziena.
zuze
z
Ar tiem 250km.ha tādas katastrofas var būt,vai ir zināms kādas Baltijas valstīs ziemas un c.,es jau nopriecājos ka varēšu braukt uz Lietuvu pēc lētām mantām ar vilcienu bet nekā vēl 10 gadi jāgaida uz to šaursliežu ceļu un tie milijonu vilcieni man jau būs 50 oi cik neintersanti.Pavisam pesimistiski bet ja ņem vērā ka būs daudz ķīniešu,zviedru un dāņu cūku tad laikam atbildīs vinu standartiem,vienu reisu uz Murmansku arī jātaisa lai krievi varētu ērti pārvietoties un lasīt grāmatiņas gaismas pilī.
zuzei
z
Labāk dāņu cūkas nekā krievu. Bet tev, šašļikiem, derēs arī jenoti.
  • 0
  • 0
joske
j
Par 50 Ls uz Viļņu, par 90 Ls uz Varšavu, par 15o0 uz Berlīni pēc lētām manatām :).
  • 0
  • 3
vai līdz Tallinai vēl tālu?
v
- Do Tallinna ješčo daļeko? - Da teperj uže daļeko...
einars
e
Poļka - ar lielo burtu,citādi anekdotei nav sāls.
  • 3
  • 1
Tallinas vilcienā.
T
Vi po nacionaļnosti poļka"? Net, ja Maška, poļka sratj pošla.
  • 4
  • 6
brīnumi notiek
b
Brīnums, ka tur nerēgoja sUšakovs ar abiem runčukiem un Amerikss ar vinnēto velosipēdu!
brīnumiem
b
Starp citu Ušakovs bija pirms dažām dienām fotogrāfijā bija redzams tikai ar vienu runčuku, laikam Kuzju. Ka tik Muris nav aizsūtīts uz jūrskolu vaii rakt Krievu salā kanālu.
  • 9
  • 2
atmina
a
Loti ceru, ka sis projekts, tik loti vajadzigs un nozimigs Baltiajs valstim, tiks realizets un Latvijas noladetie, korompetie politki, ministri, ieredni, prezidenti, deputati netiks klat pie sis naudas nozagsanas. Visiem Latvijas iedzivotajiem vajadzetu atcereties, ka nabaga dienvidu tilts pari Daugavu izmaksaja (550 milijonus latus) gandriz tik pat cik sis dzelzcela projekts caur visu Latviju, Ls, 880 lilijonus..
Teodors
T
Kāpēc Dombrovska valdība bremzē "Rail Baltica" projekta izbūvi -- resp. Baltijas valstu dzelzceļa tīklu savienošanu ar parējo Eiropu? Vai tā ir pakļāvība Krievijas spiedienam?
pēcvārds
p
Rail Baltica (1520 mm) vecā trase caur Valgu, bet RailB altica 2 (1435 mm) jaunprojektējama trase pa taisnāko ceļu uz Pērnavu
  • 0
  • 0
abc
a
tas Rail Baltik ir kā "tante ar riteņiem",nekam nederīgs projekts,nav pieprasījuma,nav braucēju,nav kravu,ja ES to par savu naudu izbūvēs un apkalpos,tad lūdzu,bet mūsu budžetam tas nav pavelkams,politika ar ekonomiku reti kad sader kopā,kaut vai pašlaik ASV ir spilgtākais piemērs.
  • 1
  • 9
skat.
s
Par sliežu ceļu platumu pasaulē skat. kartī: http://jumburgs.wordpress.com/2013/01/20/dazadie-sliezu-platumi/
  • 7
  • 0
Todoram
T
Gluži otrādi! Šī valdība iestājas par 1435 mm dzelzceļu, bet iepriekš deva priekšroku 1520 mm dzelzceļam, ka sir Rusijas standarts.
  • 11
  • 1
Vituss Splintuss
V
"Latvijas, Lietuvas un Igaunijas valdības vienojušās saglabāt pašreizējo sliežu platumu, skaidroja Kallass, piebilstot, ka Igaunija atteikusies no idejas būvēt paralēlu Eiropas standarta 1435 mm platu sliežu ceļu." Kam lai tic? Šai informācijai vai LETAS 2010. gada 11. marta informācijai!
pēcvārds
p
Tu gadienā nejauc Rail Baltica (1520 mm) ar RailB altica 2 (1435 mm)?
  • 0
  • 0
inženieris Ivans Kuļibins
i
Tikai 1435 milimetri, tai nah... šaurāk ka'Krievijā, kur tas ir 1520 mm.
nelieto vecus jokus
n
kas tas par h... 8,5 cm...
  • 1
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas