Pēc šiem gadījumiem SEB aicinājusi savus klientus sniegt informāciju par līdzīgiem e-pastiem, kuros mēģināts iegūt maksājumu karšu datus.
Konstatēti mēģinājumi izkrāpt SEB klientu Ibankas kodus
Pirmdien, 30.septembrī, SEB banka identificējusi vairākus mēģinājumus nesankcionēti iegūt klientu Ibankas kodus, liecina bankas mājaslapā publicētais paziņojums. Atsevišķi klienti saņēmuši aicinājumu zemāk redzamajā logā ievadīt un tādējādi atklāt vairākus Ibankas kodus. Banka uzsver, ka tā saviem klientiem nekad neizsūta šāda veida e-pastus, neveido internetbankā, kā arī bankas vai citās mājas lapās papildu logus ar prasībām ievadīt maksājumu kartes numuru, kartes derīguma termiņu, PIN kodu, Ibankas lietotāju kodu, paroli un citus privātos datus.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.