Satiksmes ministrija portālu Diena.lv informēja, ka Brazīlijā ostu skaits ir mērojams vairākos desmitos, un aptuveni puse no tām pieder valstij, bet otra puse ir privātas. Lai arī rūpniecība galvenokārt koncentrējas valsts vidusdaļā, ostas atrodas Dienvidos, līdz ar to tiek rūpīgi strādāts pie dažādu loģistikas virzienu attīstīšanas - gan pa autoceļiem, gan dzelzceļu.
Latvijas puse piedāvāja Brazīlijas uzņēmējiem izmantot Latvijas ostu sniegtās loģistikas iespējas kravu distribūcijā uz Krievijas, NVS un Centrālāzijas valstu tirgiem, kā arī investēt un veidot savus uzņēmumus Rīgas un Ventspils brīvostās, Liepājas un Rēzeknes SEZ. M.Lima apliecināja, ka šis piedāvājums tiks rūpīgi izvērtēts un atzīmēja, ka pozitīva Brazīlijas uzņēmēju lēmuma pieņemšanai par kravu plūsmu pārvirzīšanu no esošajiem tranzīta ceļiem caur Latviju pamatā jābūt finansiāli ļoti izdevīgam piedāvājumam. Vienlaikus viņš veltīja atzinīgus vārdus Latvijas investīciju piesaistes politikai.
A.Matīss izteica gatavību sniegt nepieciešamo atbalstu biznesa delegāciju apmaiņas braucienu organizēšanā, tostarp aicināja Brazīlijas uzņēmējus apmeklēt Latviju un klātienē iepazīties ar Latvijas transporta infrastruktūru, kā arī konkrētiem tās piedāvājumiem.
Vizītes Latvijā laikā Brazīlijas ostu sekretariāta pārstāvji tikās arī ar Latvijas Loģistikas asociācijas biedriem un VAS Latvijas dzelzceļš vadību, un apmeklēja Rīgas un Venstpils ostas.
Pēc kopējā preču tirdzniecības apgrozījuma Brazīlija 2012.gadā ieņēma 68.vietu Latvijas ārējās tirdzniecības partneru vidū. Eksports bija 5.0 milj. eiro, bet imports - 2.1 milj. eiro.