Velosipēdisti un gājēji var gūt nopietnas traumas, izmantojot Salu tilta ietvi, portālam Diena.lv par bīstamajām bedrēm pagājušā nedēļā rakstīja kāds lasītājs. Vairākas bedres tika aizlāpītās, tomēr nekvalitatīvi veiktā darba dēļ pēc dienas tās jau sākušas drupt.
"Šie tilta bojājumi ir ietves daļā tiltam pāri Bieķengrāvim, nogriežoties no Mūkusalas ielas virzienā no Bauskas puses uz Lucavsalu. Te ir daudz velosipēdistu, un šie caurumi apdraud drošību. Arī gājējs, ja neuzmanās, var gūt nopietnas traumas, jo caurumi ir ļoti lieli un caurejoši - lejā redzams ūdens," portālam Diena.lv norādīja aculiecinieks.
Kā raksta lasītājs, vienu caurumu Ceļu Pārvaldes darbinieki nemaz nav aiztaisījuši, bet aizlāpītie vienas dienas laikā jau daļēji izdrupuši. "Pēc pāris dienām tie būs pilnīgi izkrituši. Apakšā jau nav pamata, nevar tā vienkārši ieliet auksto asfaltu - tas neturēsies," sacīja aculiecinieks.
Rīgas domes Satiksmes departaments portālu informēja, ka bedru labošana un tilta ietves pār Bieķengrāvi bija pagaidu risinājums brīvdienu laikā. "Satiksmes departamenta darbinieki kopā ar tiltu uzturēšanas speciālistiem atkārtoti tuvākajā laikā apsekos tiltu, novērtēs bojājumu apmērus un iespēju robežās veiks bedru remontdarbus," sacīja Rīgas domes pārstāve Ilze Dišlere.
Kā jau Rīgas dome iepriekš informēja, Salu tiltu ir apsekojuši tā projektētāji un secinājuši, ka, neskatoties uz slikto vizuālo izskatu, tā faktiskais stāvoklis ir apmierinošā līmenī un tilts nav bīstams satiksmei. Pilnīgai tilta rekonstrukcijai, ieskaitot dzelzsbetona konstrukciju remontu, nepieciešami apmēram 20 miljoni latu. Šobrīd pašvaldība šādu summu remontam atvēlēt nevar, tādēļ tilta rekonstrukcija notiks pa kārtām, sākot ar 2014.gadu.