Savukārt Latvenergo paziņojumā presei uzsvērts, ka Latvenergo izmaksas esošo klientu informēšanas un piedāvājumu izsūtīšanas pakalpojumiem ir 85 eirocenti uz katru mājsaimniecību, taču lielākā daļa no tām ir par pasta un tehniskām izmaksām.
"Precizējot publiski izskanējušo informāciju, Latvenergo uzsver, ka, lai informētu esošos klientus par katras mājsaimniecības darbību tirgū, kā arī Latvenergo piedāvājumu tajā, informēšanas kampaņas izmaksas ir 85 centi uz katru mājsaimniecību. 75% no šīs summas veido piedāvājumu izsūtīšanas izmaksas (sūtījuma nosūtīšana (pasta pakalpojuma cena), aploksne, veidlapas, vēstuļu apdrukāšana, informatīvu bukletu izgatavošana). Savukārt pārējie izdevumi ietver informācijas materiālu izstrādi, informatīva video izveidi par atvērtā tirgus pamatprincipiem, kā arī reklāmas TV, drukātajā presē un internetā. Reklāmas masu medijos izmaksas veido tikai 15% no kopējām informatīvās kampaņas izmaksām," pausts uzņēmuma paziņojumā.
Latvenergo mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde informēja, ka reklāmas kampaņas izdevumi tiek lēsti aptuveni 85 centi, rēķinot uz vienu mājsaimniecību. Ņemot vērā, ka brīvajā tirgū iesaistās aptuveni 850 000 mājsaimniecību, kampaņas izdevumi ir aptuveni 722 500 eiro. Koncerns kampaņas realizēšanai ir nolīdzis reklāmas aģentūru Triple Bounce.
Latvenergo elektrību mājsaimniecībām brīvajā tirgū piedāvās ar produktu līniju Elektrum, nodrošinot sešus dažādus piedāvājumus atkarībā no mājsaimniecību patēriņa.
Elektrum universālais un Elektrum klasiskais paredzēti mājsaimniecībām ar patēriņu līdz 200 kilovatstundām mēnesī, Elektrum izdevīgais 200+ - ar patēriņu no 200 līdz 600 kilovatstundām mēnesī, Elektrum izdevīgais 600+ - ar patēriņu virs 600 kilovatstundām mēnesī. Uzņēmums piedāvā produktu - "Elektrum ekonomiskais", kas ir paredzēts mājsaimniecībām ar patēriņu līdz 300 kilovatstundām mēnesī un kuras ir reģistrētas "e-latvenergo", kā arī Elektrum dinamiskais - ar elektrības cenas piesaisti biržai.
Kā liecina Firmas.lv mājaslapā pieejamā informācija, SIA Triple Bounce reģistrēta 2007.gadā. Tās apgrozījums 2012.gadā bija 263 992 eiro, bet peļņa - 6482 lati. Uzņēmumā 2012.gadā bija nodarbināti četri cilvēki.
Uzņēmums pieder privātpersonai Vivitai Beķerei, kura ir arī vienīgais uzņēmuma valdes loceklis.
Kā liecina Triple Bounce mājaslapā pieejamā informācija, viens no pēdējā laika jaunākajiem aģentūras veikumiem ir drukātās reklāmas kampaņa kompānijai Baltcom.
Baltcom TV ir viens no trijiem elektroenerģijas tirgotājiem, kas piedāvā vai plāno piedāvāt elektroenerģiju mājsaimniecībām.
Kā ziņots, mājsaimniecībām elektroenerģijas tirgus tiks atvērts no 1.aprīļa.
Latvenergo, kas pilnībā pieder valstij, vakar atklāja savu piedāvājumu. Mājsaimniecībām elektroenerģija tiks tirgota no 16 centiem par kilovatstundu līdz 16,9 centiem par kilovatstundu atkarībā no elektroenerģijas patēriņa. Lielākajai daļai, aptuveni 650 000 mājsaimniecību, kuru vidējais elektroenerģijas patēriņš mēnesī ir zem 200 kilovatstundām, "Latvenergo" piedāvā elektroenerģijas cenu 16,7-16,9 centi par kilovatstundu.
Pārējie tirgotāji savus piedāvājumus vēl neatklāj.
Papildināts ar Latvenergo komentāru